$
חסויות וזכויות שידור

פיב"א חתמה על הסכם ענק עם וונדה הסינית

הארגון הבינ"ל המפקח על הכדורסל, חתם על שותפות אסטרטגית עד שנת 2033 עם סוכנות הספורט והמדיה אינפרונט, שבבעלות וונדה

שירות כלכליסט 15:2820.06.16
פיב"א, הארגון הבינלאומי המפקח על ענף הכדורסל ברחבי העולם, חתם על שותפות אסטרטגית עם סוכנות הספורט והמדיה אינפרונט שבבעלות וונדה הסינית. החוזה בתוקף עד 2033.

 

 

 

על פי תנאי ההסכם, וונדה תשמש כשותפה הבלעדית של פיב"א בכל הקשור למכירה ושיווק של חוזי ספונסרשיפ עולמיים וזכויות רישוי עבור ארבעת טורנירי גביע עולם בכדורסל, כולל המוקדמות, תחרויות הגביע היבשתיים של הנשים והגברים והמוקדמות לאותם האירועים. החוזה תקף גם לגביע העולם לנשים ולאליפות הנוער.

 

מאינפרונט נמסר, כי ההסכם יוביל ליצירת פיב"א מרקטינג - שיתוף פעולה בין פיב"א ואינפרונט, שיתמקד ב"שיווק מקיף של יוזמות ושירותים בתחומי המיתוג, המרצ'נדייז, האירוח, הפעילויות במקום ותמיכה בשותפות שיווקיות".

 

שיתוף הפעולה הוא ברמה העולמית, אך יתמקד בייחוד בסין, שם יש לוונדה רשת נרחבת ותשתיות תפעול. מוקדם יותר השבוע, הוקמה הוועדה המארגנת של אליפות העולם בכדורסל ב-2019 בסין, ופיב"א הכריזה שתפתח שלושה משרדים חדשים במדינה.

 

סמל של חברת וונדה סמל של חברת וונדה צילום: רויטרס

 

 

שיתוף הפעולה עם וונדה מגיע בתקופה קריטית לפיב"א, שמשיקה טורניר חדש בנובמבר 2017, ונמצאת בחודשים האחרונים במחלוקת עם מפעילת הטורנירים היריבה, יורוליג. "השותפות האסטרטגית הזו היא בעלת חשיבות רבה לפיב"א", מסר פטריק באומן, מזכ"ל הארגון. "זו תוצאה מוחשית נוספת לשאיפות של פיב"א להאיץ את הצמיחה על ידי פתיחת הפוטנציאל האמיתי של כדורסל הנבחרות, העלאת המשחק לרמה עולמית חדשה וכניסה לשווקים מתעוררים באסיה, אמריקה ואפריקה.

 

"עם האירוע המתוכנן החדש שלנו וגביע העולם המצופה בסין, זה הזמן הנכון ליזום שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח עם שותפה שחולקת את החזון שלנו לכדורסל ומוכנה לעשות מאמץ משמעותי להגשים אותו. זה מוכיח את המחויבות החזקה של וונדה לכדורסל ותומכת ביעדים של פיב"א להפוך את הכדורסל לקהילת הספורט הפופולארית ביותר בסין ובעולם", אמר באומן. 

 

יו"ר וונדה וונג ג'יאנלין, הוסיף: "השותפות האסטרטגית עם פיב"א היא צעד גדול נוסף קדימה שוונדה מבצעת בתעשיית הספורט. וונדה תמנף לגמרי את ההשפעה שלה, וכן את המומחיות של אינפרונט להעלות את החשיפה לכדורסל בעולם ובסין לגבהים חדשים".

 

פיליפ בלאטר, נשיא ומנכ"ל וונדה ספורטס הולדינג, אמר כי שתי החברות "ייפתחו פלטפורמת שיווק עולמית חזקה, ישיקו מותגים חדשים ויחזקו את ההשפעה על הספונסרים הקיימים, ובכך יעלו את המודעות העולמית לכדורסל". עוד הוסיף בלאטר, כי "מהלך זה מבטיח במיוחד, שכן הכדורסל ממשיך לצמוח והוא בין ענפי הספורט שזוכים לפופולריות גבוהה במרבית הכלכלות המובילות, מארה"ב ואירופה - ועד לאסיה".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x