$
חסויות וזכויות שידור

פייסבוק מעוניינת בזכויות שידור של ה-NFL

הרשת החברתית צפויה להגיש הצעה עבור זכויות השידור באינטרנט של משחקי יום חמישי בליגת הפוטבול הצפון אמריקאית; גוגל ואפל מחוץ למירוץ

שירות כלכליסט 14:3409.03.16

פייסבוק צפויה להגיש הצעה עבור זכויות השידור באינטרנט של משחקי יום חמישי בליגת הפוטבול הצפון אמריקאית (NFL), כך מדווח המגזין וריאטי.

 

 

 

 

רוג'ר גודל. הכנסות ממכירת זכויות שידור דיגיטליות יקפצו רוג'ר גודל. הכנסות ממכירת זכויות שידור דיגיטליות יקפצו צילום: איי אף פי

 

חברות האינטרנט ורייזון ואמזון מעוניינות גם כן לרכוש את הזכויות, שמכסות את עונת 2016-17. לעומת זאת, בשלב זה נראה שגוגל ואפל אינן מתכוונות להשתתף במרוץ, אף שהליגה עדיין אוספת הצעות עבור זכויות הסטרימינג.

 

פייסבוק וה-NFL סרבו להגיב על הדיווח.

 

לפי ההערכות של פייסבוק, 650 מיליון מהמשתמשים שלה ברחבי העולם הם אוהדי ספורט. החברה השיקה לאחרונה שירות ספורט חדש, שמאפשר לאוהדים לקבל עדכונים, סטטיסטיקות ופוסטים של חברים בזמן המשחק עצמו.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x