$
חסויות וזכויות שידור

אייס מתוק: מותג הממתקים של שראפובה צפוי להכניס לה כפול מההשקעה

טניסאית הצמרת השיקה מותג על שמה, ולפי ההערכות הוא צפוי להכניס לה כמיליון דולר תוך שנה

סוכנויות הידיעות 09:3812.01.13
טניסאית הצמרת מריה שראפובה השיקה מותג ממתקים על שמה - רגע לפני שהחלה להתחרות באליפות הפתוחה של אוסטרליה. הטניסאית שזכתה ארבע בפעמים באליפות זו הבטיחה לעצמה עוד אירוע מוצלח, אם לא מבחינה ספורטיבית אז לפחות מבחינה מסחרית.

 

 

 

על פי ההערכה של בלומברג, שראפובה תזכה להכנסה כפולה מההשקעה הראשונית שלה ממכירת הממתקים כבר בשנה הראשונה של הפעילות.

 

שראפובה השקיעה כ-500 אלף דולר במותג הממתקים על שמה וצפויה לקבל כ-1.1 דולר על כל מארז סוכריות שיימכר במחיר של 5.99 דולר. בהשקת המותג במלבורן אמרה שראפובה ש"אין לנו תקציב פרסום ושיווק גדול" אבל הוסיפה כי היא מאמינה שהמוצר יהיה פופולארי במיוחד בזכות קידומו ברשתות חברתיות שיעניקו לה עזרה גדולה.

 

ובתוך כך ספגה הטניסאית ביקורת נוקבת מצד ארגוני בריאות בינלאומיים בגין קידום מוצר עתיר סוכר. לדברי דיאטנים, כל מארז סוכריות מכיל 84 גרם סוכר ולטענתם קיים פגם מוסרי בכך שספורטאית אהודה ומפורסמת משתמשת בשמה כדי לקדם מוצר לא בריא. עוד הם טוענים כי מדובר במהלך שעלול לסכן את בריאות הציבור.

 

קורנה לנגלן, דוברת מטעם ארגון בריאות אוסטרלי, אמרה בראיון לעיתון מקומי כי "שראפובה היא ספורטאית פופולארית, שממנה מתפעלים ילדים ומבוגרים, לכן חשוב שתפעל לקדום אורח חיים בריא. קידום ממתקים לנוכח מגפת השמנה בקרב ילדים היא חסרת אחריות", הדגישה. שראפובה עצמה אינה מסתירה את אהבת הממתקים שלה ובראיונות שונים מספרת שבילדותה סוכריות היו תגמול עבור אימונים טובים.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x