$
עסקי ספורט

מחקר: פרסומות על חולצות המשחק יכניסו ל-4 הליגות הגדולות בארה"ב 370 מיליון דולר בעונה

לפי מחקר של Horizon Media, קבוצות ההוקי, הפוטבול, הבייסבול והכדורסל יכולות להכניס סכומים נאים מחסות חולצה, שלא נהוגה בליגות המקצועניות הבכירות בארה"ב

סוכנויות הידיעות 14:2108.02.11

קבוצות מארבע הליגות המקצועיות הגדולות בארצות הברית (NHL, NBA, NFL, MLB) יכניסו עוד כ-370 מיליון דולר בשנה אם יפרסמו על חולצות המשחק שלהן. כך עולה ממחקר חדש של חברת Horizon Media. שפורסם בספורטס ביזנס ג'ורנל.

  

ה-NFL, ליגת הפוטבול של צפון אמריקה והפופולארית

ביותר בארה"ב, תכניס כ-231 מיליון דולר אם קבוצותיה יוכלו לפרסם על חולצות המשחק – 62% מכל ההכנסות הפוטנציאליות מחסות חולצה בארה"ב. עם זאת, המחקר מראה שה-NFL, בגלל טבע משחק הפוטבול, יביא לחשיפה הכי מועטה של הספונסר – בניגוד לבייסבול, שיביא לחשיפה הכי גבוה.

 

קבוצות ה-MLB, ליגת הבייסבול של צפון אמריקה, עשויות להכניס יותר מ-101 מיליון דולר. ה-NBA יכניס 31 מיליון דולר בעונה וה-NHL כ-8 מיליון דולר. כך לפי המחקר.

 

המחקר העריך את החשיפה והשווה את הנתונים להכנסות מחסויות חולצה בכדורגל האירופי. המחקר בדק רק את החשיפה על המגרש ולא את האימפקט של הספונסר בכלל.

 

לפי המחקר קבוצות ה-NFL שיעניקו את החשיפה המרובה יהיו דאלאס קאובויז, ניו אינגלנד, ניו יורק ג'איינטס, ניו יורק ג'טס, פילדלפיה איגלז (NFL); ניו יורק יאנקיז, בוסטון רד סוקס, ניו יורק מטס (MLB); לוס אנג'לס לייקרס, ניו יורק ניקס ובוסטון סלטיקס (NBA). ב-NHL הקבוצות שיעניקו לספונסר הראשי הפוטנציאלי הן ניו יורק ריינג'רס, שיקגו בלאקהוקס ופיטסבורג פינגווינס.

 

הליגה היחידה בארה"ב שקבוצותיה מוכרות את החסות החולצה היא ליגת ה-MLS. וכעת, כשמחפשים דרכים לעלות את ההכנסות, זו אופציה שכל ליגה שוקלת בחיוב. "לא בהכרח נראה את זה קורה בארה"ב בקרוב", אמר מייקל ניומן מ- Horizon Media. "אבל המחקר שלנו מראה שיש פוטנציאל רב".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x