שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
עסקי ספורט

ה-IOC: "חברות שעוסקות בתחבולות שיווק פוגעות בספורטאים"

סאבוואי, ווריזון וחברות נוספות מנסות להשתמש באולימפיאדה הקרובה בונקובר כדי לקדם עצמן. הוועד האולימפי הבינלאומי מאשים אותן בפגיעה בספורטאים

סוכנויות הידיעות 13:5531.01.10

הוועד האולימפי הבינלאומי והוועד האולימפי האמריקאי האשימו מספר חברות ידועות שהפעילו "נהלי שיווק מחתרתיים" (גרילה מרקטינג) בשבועות לקראת אולימפיאדת החורף בוונקובר. כך לדוגמה, בפרסומות בטלוויזיה האמריקאית של רשת הסנדוויצ’ים סאבווי הוצג השחיין האולימפי מייקל פלפס כשהוא

"מחזק את עצמו...כך שיוכל להגיע למוקד האקשן בחורף הקרוב", בתוספת מפה שמתארת את המסלול שלו למה שנראה כמו וונקובר.

 

ואילו מודעות הפרסומות של חברת הטלקום וריזון ווירלס מציגות שני מחליקי שלג בזירת קרח ומתחתם הכיתוב "מה צריך לעשות... כדי להצליח ברמות התחרות הגבוהות בעולם?" סאבווי ווריזון אינם נותני חסות רשמיים של האולימפיאדה.

 

"בסופו של דבר, חברות שמנסות ליצור רושם שגוי כאילו הן שותפות רשמיות של המשחקים האולימפיים, או יוצרות קישור שגוי עם המשחקים האולימפיים, מרמות את הספורטאים", אמר גרהרד הייברג, חבר בוועד האולימפי מטעם נורבגיה, ויו"ר ועדת השיווק של הוועד האולימפי.

 

ליסה ברג, סמנכ"לית השיווק של הוועד האולימפי האמריקאי, מסרה כי הגוף העביר את טענותיו לסאבווי ולווריזון, ולחברות אחרות המעורבות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x