$
עסקי ספורט

קליבלנד אינדיאנז: זיקוקי דינור נגד צניחה בהכנסות

קבוצת הבייסבול קליבלנד אינדיאנז השתמשה בניתוחים סטטיסטים כדי להגדיל הכנסות מכרטיסים גם במהלך המיתון. חלק מהגילויים: תחזיות מזג האוויר הן גורם משפיע מאוד וזיקוקי דינור אחרי משחק מביאים עוד 4,000 צופים בממוצע

סוכנויות הידיעות 12:0823.02.09

על ידי שימוש באנליזות סטטיסטיות הגיעו ראשי קליבלנד אינדיאנז, מליגת הבייסבול של צפון אמריקה, למספר מסקנות מעניינות בקשר לדפוסי רכישת הכרטיסים של אוהדי הקבוצה. בקליבלנד מתכוונים להתאים את מחירי הכרטיסים על סמך התוצאות שהתקבלו.

גריידי סייזמור. מביא 6,000 צופים לאצטדיון גריידי סייזמור. מביא 6,000 צופים לאצטדיון צילום: איי אף פי

 

"האינדיאנים" למדו, למשל, שהפעלת זיקוקי דינור אחרי משחק מביאה 4,000 צופים נוספים למגרש ושכל ירידה של מעלה מתחת ל-20 מעלות מורידה את מספר הצופים במגרש ב-300. עוד גילו , כי כשהניו יורק יאנקיז מגיעים לעיר אז התפוסה באצטדיון קופצת ב-11 אלף צופים.

 

הקבוצה, בזכות נתונים אלו ואחרים, רוצה להגדיל את ההכנסות ממכירת כרטיסים ב-5% למרות המיתון. "המטרה שלנו היתה לברר כמה אנשים מוכנים לשלם עבור המוצר שאנחנו מציעים", אמר וינס ג'נארו, מנהל הפרויקט. "ביררנו איפה אנחנו יכולים להוסיף ערך מוסף כדי לשכנע אותם לקנות כרטיסים שלא נמכרים".

 

עוד גילויים: בחופשת הקיץ של בתי הספר התפוסה באצטדיון גדלה ב-1,200 צופים;  תחזית לגשם בבוקר המשחק גורמת ל-2,200 צופים מיועדים לוותר על המשחק. בובה חינם שמחולקת לצופים בתחילת המשחק מגדילה את התפוסה ב-4,700 איש; וכל פעולה שיווקית עם כוכב הקבוצה, גריידי סייזמור, מגדילה את התפוסה ב-6,600 צופים.

 

ל-81 משחקי הבית של קליבלנד, בה זינקה האבטלה ל-7.1% בדצמבר, הגיעו 2.2 מיליון איש שכל אחד שילם בממוצע 25.72 דולר (הכנסות של כ-56 מיליון דולר).

 

באותו נושא, קבוצת הבייסבול ג'יאנס של סן פרנסיסקו הודיעה על תוכנית שתעזור לה לתאם את מחירי הכרטיסים בבוקר המשחק.

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x