סגור
מתחם WEWORK מידטאון
מתחם WEWORK מידטאון (WEWORK)

לראשונה: WeWork תשכיר חדרי ישיבות ועמדות עבודה על בסיס שעתי

המתחם שיתפרס על פני כ-300 מ"ר יוקם בקומת הקרקע של מגדל עזריאלי טאון בתל אביב ויוקדש לשוכרים מזדמנים ללא הרשמה מראש וללא התחייבות. המחיר - החל מ-90 שקל עבור גישה יומית לחללים הפתוחים

WeWork ישראל משיקה מתחם עבודה במגדל עזריאלי טאון בתל אביב שמיועד כולו להשכרה על בסיס יומי ואף שעתי של חדרי ישיבות ועמדות עבודה. לאחרונה יצאה החברה עם שירות חדש, WeWork On Demand, שמאפשר השכרה שעתית או יומית של משרדים, חדרי ישיבות, כיתות ועמדות עבודה.
המתחם הייעודי יוקדש כולו לשוכרים מזדמנים, ללא הרשמה מראש וללא התחייבות.
בימים אלה החלה החברה לבצע התאמות בקומת הקרקע של מגדל עזריאלי טאון, שם היא צפויה לפתוח את המתחם עד סוף השנה. המתחם יתפרס על פני כ-300 מ"ר, יכלול חדרי ישיבות בגדלים שונים, חדרי הרצאות ועמדות עבודה פרימיום. בין חדרי הישיבות יוקם חדר ייעודי לישיבות גדולות במיוחד אשר יוכל לאכלס כ-30 משתתפים, כמענה לביקוש העולה בעיקר מצד בעלי עסקים אשר נמנעים מהקצאת שטח ייעודי במשרדי החברה עבור שימושים אלו.
1 צפייה בגלריה
מתחם WEWORK מידטאון
מתחם WEWORK מידטאון
מתחם WeWork מידטאון
(WEWORK)
בנוסף למתחם, מציעה WeWork את שירותי On Demand ב-13 הלוקיישנים של החברה בישראל, כאשר התמחור מחולק לפי שימוש (שעתי או יומי) ולפי גודל ומיקום החלל המושכר: מ-90 עד 150 שקל עבור גישה יומית לחללים הפתוחים; 150 עד 450 שקל עבור השכרת חדרי ישיבות לפרק זמן של שעה; 350 עד 670 שקל עבור השכרת כיתות לפרק זמן של שעה; וכ-142 שקל בממוצע לעמדה במשרד פרטי יומי. את השירותים הללו ניתן להזמין מרחוק, כשהרעיון פשוט: בוחרים מיקום ספציפי ומזמינים את החלל הרצוי בקליק, מגיעים – ומתחילים לעבוד.
בנוסף לכך השירות החדש מאפשר למשתמשים גם גישה למגוון השירותים ש-WeWork מזוהה עמם: סביבת עבודה דינמית המאפשרת הזדמנויות עסקיות, עיצוב מוקפד, מטבחים מאובזרים, אינטרנט מהיר, תאי טלפון ועוד. ב-13 הלוקיישנים הפרוסים ברחבי הארץ מצויים לאונג'ים רחבים, משרדים פרטיים וחדרים ייעודיים אשר להם שימושים מגוונים החל מקיום פגישות, אירוח הרצאות, סדנאות, אופסייטים, הפקות צילומים ועוד.
אליאור ג'רבי, מנהל מערך השיווק והפיתוח העסקי של WeWork ישראל, מסר: "בשנתיים האחרונות אנחנו עדים לשינויים ולמגמות חדשות בעולם העבודה בישראל, ובהם הצורך בגמישות של חללי עבודה. מודל העבודה ההיברידי חשף עובדים רבים לא רק לעבודה מהבית, אלא גם לאפשרות ולהעדפה לעבוד מחללי עבודה קרובים לביתם, מה שהוביל מעסיקים רבים לחפש אחר פתרונות יצירתיים. WeWork ישראל גאה לספק מגוון רחב של פתרונות המאפשרים עבודה והתכנסויות באופן גמיש, ולאפשר קרקע פורייה לעשייה איכותית".
נכון להיום, WeWork מחזיקה במעל 700 מתחמים ביותר מ-150 ערים ו-38 מדינות, ומספקת לכ-600 אלף חבריה ברחבי העולם סביבת עבודה, קהילה ושירותים עסקיים.
לאחרונה הכריזה WeWork ישראל כי היא עתידה לפתוח את הלוקיישן ה-14 של החברה בתחילת 2023 ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. בישראל WeWork מפעילה כיום 13 מתחמים מעוצבים ומאובזרים על פני כ-100 אלף מ"ר, מחיפה בצפון, דרך הרצליה, תל אביב ורמת גן במרכז ועד באר שבע בדרום, ובהם מעל עשרת אלפים חברי קהילה. בשנה הקרובה מתכננת WeWork להרחיב את פריסתה בישראל ולפתוח לוקיישנים נוספים באזורים חדשים.