שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
נדל"ן עולמי

עסקת חלומית: דירת קונדו, באדווייזר במקרר לכל החיים – וגם על הקירות

מייקל אמלוטה הקדיש 10 שנים לכיסוי כל קירות הדירה שלו בפלורידה בפחיות באדווייזר – וזכה להוקרה מהיצרנית אינהאוזר בוש; עם מותו השנה מכרו מכריו את הדירה ב-100 אלף דולר, בצירוף הבטחה של אינהאוזר: הרוכש יקבל באדוויזר מלוא המקרר לכל חייו, בתנאי שלא יבצע שינויים בעיצוב

שירות כלכליסט 22:2223.09.20

עסקת חבילה נדל"נית מיוחדת במינה נחתמה בשבוע שעבר בפלורידה, ארה"ב: רוכש אלמוני שילם 100 אלף דולר תמורת דירה צנועה של 75 מ"ר עם 2 חדרי שינה פלוס צ'ופר מיוחד - מקרר מלא בבירות באדוויזר לכל החיים. התנאי היחיד לקבלת הבירות – הרוכש לא יבצע שום שינוי בעיצוב הקיים של הדירה.  

 צילום: Kearney & Associates Realty

 

את התנאי הציבה יצרנית הבירות הגדולה בעולם, אינהאוזר בוש, הבעלים של מותג באדוויזר, ולכבודו של הבעלים הקודם של הבית שהלך לעולמו לפני כמה חודשים, מייקל אמלוטה (Michael Amelotte) – ששירת בצעירותו בצי האמריקאי.

 

 

 צילום: Kearney & Associates Realty

 

אמלוטה הקדיש 16 שנים מחייו לכיסוי קירות ותקרת הדירה באלפי פחיות של בירה (פלוס 99 בקבוקים), וזכה להכרה מהיצרנית עצמה: לפני 20 שנה שלח אמלוטה תמונות של הדירה לאיינהאוזר בוש וזו שלחה לו מכתב תודה אישי שבו כינתה את הדירה "המלכה האמיתית של דירות הקונדו".

 

זהותו של הרוכש לא נמסרה וגם המחיר המדויק של העסקה – כן נמסר שהדירה עוררה עניין רב והליך תחרותי בין כמה רוכשים פוטנציאליים, ושבסופו של דבר היא נמכרה במחיר גבוה מעט מ-100 אלף דולר.

 

 

 צילום: Kearney & Associates Realty

 

"מייק שתה בירת באדווייזר מאז שמלאו לו 21. יום אחד הוא פשוט אמר לי. 'אתה יודע, יש לי כל כך הרבה פחיות בבית, אני אתחיל לכסות את הקירות עם באדווייזר. ואלוהים, הוא באמת התחיל", מספר החבר הקרוב שלו כריס ג'ונסון.

 

 צילום: Kearney & Associates Realty

 

אמלוטה רכש את הבית בשנת 1986 והחל לכסות את הקירות בפחיות בשנת 1990. הפרויקט כולו הושלם ב-2006. "כל פחית בירה שעל הקירות הללו היא פחית ששתו בבית. כל פעם שמישהו ביקר הוא הביא איתו חבילה של בירות", סיפר ג'ונסון, שסייע לאמלוטה למצוא עבודה במסלול גולף וליווה אותו לאחר שחלה בסרטן ועד מותו.

 

 צילום: Kearney & Associates Realty

 

ידיד נוסף של אמלוטה, שהיה אחראי על שיווק הדירה ומכירתה, ג'סי קירני מסוכנות Kearney & Associates Realty,  סיפר על אמלוטה: "הוא היה שותה אותם, מנקה אותם, נותן להן להתייבש ואז מצמיד אותן. אתה יכול ממש לראות את הרגעים שבו השתנה המיתוג שלהן לאורך השנים כשאתה עובר מחדר לחדר".

 

לדבריו, "זה הנכס הכי מיוחד שמכרנו מעולם. אף דירה שמכרנו עד כה לא משתווה לזו. כל מי שנכנס אליה נשמתו נעתקת", הוסיף קירני.

x