$
חדשות נדל"ן

"תייר אחד שווה ל-17 ישראלים מבחינת כוח הקנייה"

כך עולה מניתוח של חברת הנדל"ן הבינלאומית Bercleys שהודיעה על הקמת קניון בים המלח בהשקעה של 200 מיליון שקל. לדברי נציג החברה בישראל, כוח הקנייה של כלל התיירים בים המלח מדי שנה שווה ערך לכוח הקנייה של 30 מיליון ישראלים

אריאל נוי 12:0728.11.12

חברת הנדל"ן הבינלאומית Bercleys הודיעה היום (ד') במסיבת עיתונאים כי תקים קניון ראשון בים המלח, "קניון ים המלח", בהשקעה של 200 מיליון שקל.

הקניון יוקם בלב אזור המלונות בעין בוקק שבים המלח וקרוב לשפת הים, וישתרע על שטח של כ-10,000 מ"ר על פני קומה אחת. האדריכל יסקי מור סיון, שתכנן פרויקטים כמו מגדלי עזריאלי, קניון רמת אביב, קניון רוטשילד בראשון לציון, מגדל אפריקה ישראל ועוד. על פי הערכות החברה, בניית הקניון תגיע לסיומה תוך שלושים חודשים. 

 

הצגת הקניון החדש הצגת הקניון החדש צילום: תומי הרפז

 

עו"ד חגי אדורם, נציג Bercleys בישראל, סיפר ל"כלכליסט": "ים המלח הינו האתר המתויר ביותר בארץ, כאשר מדי שנה מבקרים בו כ-2.3 מיליון איש, מתוכם כ-1.7 מיליון תיירים. על מנת לאמוד את הפוטנציאל באזור, ערכה החברה ניתוח השוואתי בין שני אתרים מבוססי תיירות בישראל- ים המלח לעומת אילת. מניתוח זה עולה כי 49% מכלל התיירים בארץ מבקרים בים המלח לעומת 15% באילת".

 

אדורם הוסיף כי נבדק גם שיעור ההוצאה הכספית עבור קניות והסעדה של תייר לעומת ישראלי בזמן חופשה. מהנתונים עולה כי תייר אחד שווה מבחינת כוח הקנייה המסחרי ל-17 ישראלים, וכלל התיירים בים המלח שווי ערך מסחרית לכוח קנייה של כ-30 מיליון ישראלים.

 

בקניון החדש יפעלו עשרות חנויות המציעות מותגים בינלאומיים במגוון תחומים - הלבשה, הנעלה, תכשיטי יוקרה, חנויות קונספט מיוחדות ועוד, וכן מסעדות ובתי קפה. בנוסף, בקניון יוקם "מוזיאון ים המלח" אשר ישלב פסלי מלח של אמנים בינלאומיים, מופע אור קולי על היסטוריית ים המלח, מרכז מבקרים והפעלות לילדים ולמשפחות.

 

Bercleys היא חברה העוסקת בעיקר בייזום ובהשבחת נדל"ן מסחרי. החברה נמצאת בבעלותם של קבוצת יהודים תושבי בריטניה ובראשה עומד ג'ק גרין. Bercleys יזמה עשרות פרויקטים בבריטניה וכן חמישה פרויקטים בלטביה. המיזם הראשון של החברה בארץ, הכולל שני מרכזים מסחריים, מוקם בימים אלו סמוך לטיילת באילת.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x