$
נדל

ג'יפים, מסוקים וארוחה בשטח – ככה מוכרים היום שכונה בישראל

שמונה חברות נדל"ן השקיעו 200 אלף שקל באירוע ההשקה לשכונת אגמים בנתניה - שעוד לא נבנתה. בתכנון: 2,500 יחידות דיור בתוך חמש שנים

אורי חודי 17:1512.10.10

בחודשים האחרונים נחשפנו למאמצי שיווק גדולים מצד חברות הנדל"ן. הכל התחיל בפרויקט שרונה של גינדי החזקות, המשיך עם פלג אחר של אותה המשפחה בפרויקט השוק הסיטונאי - גינדי השקעות – והיום (יום ג') הושקה שכונה חדשה בנתניה באירוע שלא היה מבייש השקת מלון חדש בלאס ווגאס.

 

 


במהלך די חדשני לשוק הנדל"ן הישראלי, חברו יחד שמונה חברות כדי לקדם את שכונת אגמים הממוקמת במערב נתניה: אשדר, רמי שבירו, קבוצת שרבט, שפיר מגורים ובניין, יוסי אברהמי, א.יצחקי, אמרגד פיתוח וסאסי קבלני בניין עפר וכבישים המהווים כ-70% מבעלי הזכויות במתחם התאגדו יחד ליצור אירוע השקה לשכונה שבדרך. את האירוע הנוצץ הפיקו החברות בעלות של כ-200 אלף שקל והצגת המקום לתקשורת כללה טיסה במסוקים מעל המתחם, נסיעה ברכבי שטח וארוחת צהריים בפארק הצמוד.

 

היצע הדירות בשכונה החדשה ינוע בין דירות 4 חדרים לדירות 6 חדרים ובמקום ייבנו גם כ-150 צמודי קרקע. קהל היעד של היזמים מתרכז במשפרי דיור וגם בשכונה זו כמו בשכונות חדשות רבות ברחבי הארץ לא תהיה בשורה לזוגות הצעירים. גם כאן לא ייבנו דירות 3 חדרים ומחירי הדירות במקום עתידים לעמוד על החל מ-1.4 מיליון שקל.

 

"'כלכליסט" הגיע להשקת השכונה החדשה כדי לשמוע על 2,500 יחידות הדיור שעומדות להיבנות במקום במהלך חמש השנים הקרובות, וגילה כי היום כבר צריך הרבה יותר ממשרדי מכירות ושלטים כדי לשווק שכונה חדשה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x