$
הוועידה לעסקים קטנים ובינוניים 2015
גג עמוד ועידה ל עסקים קטנים 2015

הוועידה לעסקים קטנים

"הלקוחות מחפשים להתאהב ממבט ראשון, אך זה לא תמיד קורה"

איה מגן, מנהלת סניף ישראל של אל על: "אין כיום שני לקוחות זהים. כל אחד רוצה דבר אחר וחשוב להראות ללקוח שאתה קשוב לצרכיו"

תומר הדר 11:2911.05.15

"אל תהססו לפרגן לעסקים אחרים", כך אמרה מנהלת סניף ישראל של אל על אייה מגן, בוועידה לעסקים קטנים ובינוניים של "כלכליסט".

 

לצפייה בשידור החי במובייל לחצו כאן

 

"גט טקסי היא דוגמה מצוינת. בסופו של דבר גודלה של חברה לא קובע אלא חוויית השימוש. הלקוחות כיום מחפשים להתאהב ממבט ראשון, אך זה לא תמיד קורה. עבור לקוחות רבים אל על אינה הבחירה הראשונה ואנו מנהלים חיזור גורלי אחרי כל מי שאנו רואים כלקוח אסטרטגי", מסבירה מגן, "חשוב לזכור תמיד מדוע הלקוח הגיע אל העסק שלך מלכתחילה.

 

אייה מגן, מנהלת סניף ישראל של אל על אייה מגן, מנהלת סניף ישראל של אל על צילום: נמרוד גליקמן

 

"הלקוח חייב להבין שאינו מובן מאליו. לעסקים קטנים ובינוניים יש יתרון מתכלה: ככל שהעסק גדל ומתפתח, הוא פחות יכול להיות גמיש. בפועל אין כיום שני לקוחות זהים. כל אחד רוצה דבר אחר וחשוב להראות ללקוח שאתה קשוב לצרכיו. חשוב לנצל כל פיסת מידע כדי להראות אכפתיות ללקוח.

 

"חשוב להראות לכל לקוח שמה שחשוב לו חשוב גם לכם. בעולם של היום העסק לא מדבר רק עם הלקוח, אלא גם עם משפחתו. עם שכניו. אסור לשכוח שברשתות החברתיות ניתן להמליך אתכם ולהפיל אתכם", אמרה מגן. "בפועל, חשוב שהלקוח שלך יהיה גאה בך. חשוב שהעובד שלך יהיה גאה להיות עובד שלך. חשוב להעיז ולתת לדימיון להתפרע, פתרונות מצוינים נובעים מכך ואסור להתעלם מהם".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x