$
בורסת ת"א

בעקבות תלונות קמעונאים בקניון TLV של גינדי: גבייה על פי אחוזים מהמחזור

לאחר טענות על תנועת לקוחות דלילה מהצפוי: הנהלת הקניון ויתרה על דרישתה לשכירות מהקמעונאים. במקביל יוצאת גינדי השקעות לקמפיין תדמיתי לקניון בהשקעה של 6 מיליון שקל

נורית קדוש 07:0012.07.17

שלושה חודשים וחצי אחרי שנפתח, קניון TLV שבו מושקעת גינדי השקעות מראה סימני קשיים. ל"כלכליסט" נודע כי הנהלת הקניון ויתרה על דרישתה לשכירות מהקמעונאים והמירה אותה באחוזים מהמחזור, על רקע טענותיהם על תנועת לקוחות דלילה מהצפוי. 

"בפסח היתה התנפלות וגם בשבועיים האחרונים, מאז שהחל החופש הגדול, אבל בין לבין הקניון היה ריק", אומר גורם בשוק האופנה. עם זאת, להערכתו מדובר במצב זמני. לדבריו, "יש כמה בעיות מהותיות, אבל הן פתירות". בשיחות עם בעלי רשתות ומנהלי קניונים מתחרים עולות מספר בעיות, שפתרון חלקן יכול להתבצע בטווח הקצר ואילו אחרות ייקחו שנים.

 

"בשביל לפתוח קניון כזה צריך להשלים את פרויקט המגורים, שיניב מאות משקי בית שיגיעו, להשלים את מערכות הכבישים והרכבת הקלה שיאפשרו גישה, ובמקרה הזה פתחו את הקניון מבלי שאף לא אחד מאלה הושלם, ומכאן הבעיה", אומר גורם בתחום הקניונים. יש לציין כי הקניון עדיין מצוי בשלב ההשקה הרכה, כך שחלק מהחנויות עדיין לא נפתחו.

 

עוד נודע ל"כלכליסט" כי במסגרת הניסיונות להגביר את המודעות לקניון תעלה גינדי בשבוע הבא קמפיין תדמיתי בהשקעה של 6 מיליון שקל. ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה ערכה סקר באמצעות גיאוקרטוגרפיה שמצא כי 65% מהנשאלים כלל לא ידעו שהקניון קיים.

 

 

 

 

בסביבת גינדי מסבירים כי הקניון פתוח פחות מ־100 ימים, ומבקרים בו מדי שבוע 110 אלף אורחים. בעוד בתחילה עמד שיעור אכלוס החנויות על 50%, כעת ניצב שיעור זה על 90%. אחת מנקודות המפתח להערכת החברה היא ה־1 בספטמבר, אז ייפתחו מרכז הספורט, בית הספר והגנים במתחם ותנועת הלקוחות צפויה לעלות בחדות.

 

 

 צילום: נעה קסלר

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x