מכירות היין לפסח סידרו לטמפו עלייה של 10% בהכנסות הרבעון
מכירות חטיבת היין ברקן טיפסו ב-17% ומכירות האלכוהול ב-11%. עם זאת, בשל הוצאות מימון ומסים הרווח הנקי ירד
עלייה חדה (57.7%) בהוצאות המימון ובהוצאות מסים (30.6%), הובילו את טמפו לחתום את הרבעון הראשון בירידה של 8% ברווח הנקי שהסתכם ב- 18.1 מיליון שקל. עיתוי חג הפסח בתחילת אפריל, תרם לעלייה של 10.6% במכירות טמפו שהסתכמו ברבעון הראשון ב-312.4 מיליון שקל.
- טמפו נכנסת לשוק קפסולות הקפה הביתיות תואמות נספרסו
- צמיחה צנועה בשופרסל ברבעון: "חג הפסח היה טוב, אבל לא מדהים"
- הנהלת גולף החדשה החלה לזוז בכיוון הנכון, וגם הפסח עזר
עיקר העלייה הושגה באמצעות חטיבת היין "ברקן", שמכירותיה עלו ב-17% והסתכמו ב-58.1 מיליון שקל. גם תחום האלכוהול תרם לעלייה במכירות החברה, עם צמיחה של 11%, בעוד המשקאות הלא אלכוהוליים צמחו ב-8% בלבד ביחס לרבעון הראשון אשתקד.
הרווח הגולמי של החברה עלה ב-8%, כך שהרווחיות הגולמית של טמפו נותרה 41% מהמכירות בדומה לתקופה המקבילה אשתקד. למרות עלייה בהוצאות מכירה ושיווק והוצאות הנהלה, רשם הרווח התפעולי עלייה של 7.3% והסתכם ב-30.8 מיליון שקל.