$
שווקי חו"ל

טוויטר ובלומברג יקימו במשותף ערוץ חדשות בשירותי סטרימינג

הכרזה רשמית על ההסכם צפויה במהלך היום. בלומברג צפויה לספק בבלעדיות שירותי חדשות לערוץ סטרימינג של טוויטר שיפעל 24 שעות ביממה. במקביל, בארה"ב מדווחים שפוקס ובלאקסטון בוחנים הגשת הצעה משותפת לרכישת טריביון מדיה

מיקי גרינפלד 08:2301.05.17

השאיפה של טוויטר להפעלת שירותי סטרימינג מסביב לשעון זוכה לדחיפה חזקה, בהסכם שותפות עם אחד הכוחות החזקים והחשובים יותר בעולם בתחום החדשות - סוכנות בלומברג. החברות יקימו יחד שירות סטרימינג חדשות, אותן תפיק בלומברג בבלעדיות לטובת טוויטר.  

השירות יפעל 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, על פלטפורמת הרשת החברתית. הערוץ החדשותי שעדיין לא ניתן לא שם צפוי להתחיל לפעול בסתיו הקרוב. ההכרזה הרשמית על השירות צפויה במהלך היום, אף שגורמים בשתי החברות כבר אישרו את קיומו.

 

"הערוץ צפוי להתמקד בחדשות החשובות ביותר עבור הקהל האינטילגנטי ברחבי העולם, ותחומי העניין שלו יהיו רחבים יותר ממה שהרשת הקיימת שלנו מציעה", אמר מנהל המדיה בבלומברג ג'סטין סמית' (Justin Smith).

 

בחודש אוקטובר שעבר במזכר פנימי שהודלך אמר מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי כי אחת המטרות של החברה היא להפוך לרשת החדשות של האנשים. בשבוע שעבר הודיעה החברה כי היא מתכננת לשדר וידאו חי 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, לכל הפלטפורמות שבהן זמינה הרשת החברתית. את הדברים אמר סמנכ"ל התפעול והכספים של החברה, אנתוני נוטו, בראיון לבאזפיד.

 

לדברי נוטו, הערוץ המקוון, שיכונה טוויטר TV או טוויטר נטוורק, ימנף את יותר מ-800 שעות השידור שהחברה כבר העבירה ברבעון הראשון של 2017. "בהחלט יהיה לנו תוכן 24/7 בטוויטר", הוא אמר. "המטרה שלנו היא להיות מקום אמין, כשתרצה לראות מה קורה תחשוב על ללכת לטוויטר".

 

ג'ק דורסי מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי מנכ"ל טוויטר צילום: בלומברג

 

מגעים לרכישת הטריביון

במקביל לפרסומים על שיתוף הפעולה טוויטר-בלומברג מפרסם הפייננשל טיימס כי ענקית המדיה האמריקאית פוקס 21 סנצורי (Twenty-First Century Fox) מנהלת מגעים עם קבוצת בלאקסטון (Blackstone Group) על הגשת הצעה משותפת לרכישת חברת טריביון מדיה (Tribune Media).

 

בלאקסטון היא קרן לניהול נכסי הון ונכסי נדל"ן. על פי הדיווחים, במסגרת ההצעה המתוכננת בלאקסטון תספק את המימון לרכישה ופוקס תספק את שירותי הטלוויזייה וההפעלה.

 

פוקס ובלאקסטון הן לא היחידות הצפויות להגיש הצעה לטריביון מדיה הנמצאת על המדף. קבוצת נקסטאר (Nexstar Media) אמורה להגיש הצעת רכישה עוד השבוע, ועל פי דיווח ברויטרס מהחודש שעבר צפויה גם הגשה מטעם קבוצת סינקלייר (Sinclair Broadcast).  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x