$
שווקי חו"ל

ג'נרל מוטורס לא תפרסם השנה בסופרבול: "יקר מדי"

מוקדם יותר השבוע הודיעה יצרנית המכוניות כי היא מפסיקה את כל הפרסום בפייסבוק מכיוון שיש לה ספקות באשר ליעילותו

סוכנויות הידיעות 23:4518.05.12
ג'נרל מוטורס (GM) לא תפרסם השנה בסופרבול מכיוון שהפרסום שם נעשה יקר מדי, כך דיווח היום (ו') ה"וול סטריט ג'ורנל".

 

הפרסומות במהלך האירוע הטלוויזיוני הגדול ביותר בארה"ב, הסופרבול, הן יעילות אבל לא מספיק כדי להצדיק את המחיר, אמר ג'ואל אווניק, מנהל השיווק של ג'נרל
מוטורס בראיון לעיתון.

 

מוקדם יותר השבוע הודיעה GM, אחת המפרסמות הגדולות של פייסבוק, כי היא מפסיקה את כל הפרסום ברשת החברתית, וזאת משום שיש לה ספקות באשר ליעילותו.

 

בעקבות ההחלטה, פייסבוק תאבד הכנסות בשווי 10 מיליון דולר, ולפי הערכות של אנליסטים בחברת המחקר פורסטר, חברות אחרות ינקטו גם הן בצעד דומה. אחד האנליסטים של החברה, נייט אליוט, כתב בבלוג של החברה כי כמה נציגי חברות התלוננו בפניו כי הפילוח השיווקי של פייסבוק "הופך גרוע יותר עם הזמן, לא טוב יותר." הדבר מחזק את ההערכות בתעשייה לפיהן פייסבוק לא מסוגלת לספק פרסומות מדויקות ומועילות למפרסמים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x