$
בורסת ת"א

דש ברוקראז' מוריד המלצה ל-HOT; "אינה עוד הילד המוגן של משרד התקשורת"

בעקבות מסמך הסדרת השוק הסיטונאי של משרד התקשורת, אשר צפוי לבטל את האפשרות של HOT להציע הנחות בחבילת טריפל, בדש מעריכים כי "הסיכון סביב החברה הולך וגדל"

מעין מנלה 11:1219.04.12

דש ברוקראז' מוריד המלצה ל-HOT לתשואת חסר מכיוון ש"הסיכון סביב החברה הולך וגדל". זאת בעקבות מסמך הסדרת השוק הסיטונאי של משרד התקשורת אשר דלף לתקשורת ושצפוי לקבוע כי תבוטל האפשרות שהוענקה ל-HOT להציע חבילת טריפל, שאיפשרה לה למכור חבילות המשלבות מספר מוצרים, בהנחה יחסית על מחיריהם של אותם מוצרים לו היו נמכרים בנפרד.

 

"לא קשה לראות בסעיפים שדלפו, כי אין שום הקלות על HOT בניגוד לחברות האחרות", כתב ערן יעקובי מדש. "HOT הביכה מאד את משרד התקשרות לפני כחודשיים עם השקת שירותי ה- ISP (ספק אינטרנט) ב-20 שקל לכל מהירות מוצעת ועברה על תקנות המשרד בכך שלא אישרה מראש חבילות משותפות, תוך דילוג על נושא ההפרדה המבנית המחוייבת. אם עד היום HOT היתה הילד המועדף והמוגן יחסית של משרד התקשורת, הוא ומשרד האוצר הבינו כי היא עלולה להיות גדולה מידי וחזקה מידי כאשר היא מנצלת את העובדה שיש לה שירותים שאחרים לא יכולים לשווק. כעת, המשרד חותר להקמת שוק סיטונאי כמה שיותר מאוזן והמרוויחות העיקריות מכך הן חברות הסלולר", הסביר.

 

למרות שעוד לא פורסמו המסקנות הסופיות של משרד התקשורת, דבר אחד ברור, כותב יעקובי, "HOT אינה עוד הילד המוגן של המשרד ואיך שלא מסתכלים על זה הסיכון בהשקעה בחברה גדל אתמול. החברה עסוקה זמן רב במיצוב עצמה כשחקן דיסקאונט ונראה כי עכשיו פגעו לה גם ביכולת הזו". לכן, עקב עליית הסיכון יעקובי הוריד את ההמלצה על החברה לתשואת חסר עם מחיר יעד של 38 שקל המשקף גידול בפרמיית הסיכון.

 

"הסיפור המעניין של HOT היה הפוטנציאל העתידי של הפיכת מנויי טלוויזיה בלבד למנויי טריפל בעתיד והגדלת הערך המוסף מהם", כתב יעקובי. כעת, הוא הסביר, פוטנציאל זה מקבל סטירת לחי זמנית, אבל מצלצלת. יעקובי מציין גם את האיומים הנוספים על החברה כמו הגדלת שידורי ה-DTT, כניסת החברות הסלולריות לשירותי ה-IPTV עם כינון שוק סיטונאי, ו-yes "שהתמודדה עד כה יפה מאד למרות היותה מוגבלת".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x