בלעדי: אינפיניטי, דש, מיטב ותמיר פישמן יצטרפו לניהול תיק ההשקעות של רכבת ישראל
זאת, בנוסף לכלל פיננסים ופעילים. שווי קרן הפיתוח של הרכבת - כ-1.5 מיליארד שקל. תכלית והראל - לרשימת המתנה
בתי ההשקעות אינפיניטי, דש, כלל פיננסים, מיטב, פעילים ותמיר פישמן זכו במכרז לניהול התיקים של רכבת ישראל - כך נודע ל"כלכליסט". ששת בתי ההשקעות ינהלו את קרן הפיתוח של הרכבת בהיקף של כ־1.5 מיליארד שקל, כאשר כל בית השקעות ינהל כ־250 מיליון שקל.
במקרה של פעילים
80% מהתיק של רכבת ישראל כוללים כספים שהרכבת מנהלת עבור המדינה. כספים אלו מיועדים למיזמי תשתית של רכבת ישראל. ה־20% הנותרים מהווים את כספי הנוסטרו (ההשקעות העצמיות) של רכבת ישראל.
גורמים המקורבים לרכבת ישראל ציינו כי קרן הפיתוח שהרכבת מנהלת עבור המדינה הניבה ב־2008 תשואה נומינלית של 9.3%. מדובר בתשואה ריאלית של 5.5%–6%, וזאת בזמן שרוב הקרנות במשק הפסידו באותה עת כסף רב.