$
בורסת ת"א

מכירת אפריקה נכסים הושלמה; "הוסרה עננת אי הוודאות"

קבוצת בראשות החברות מגה אור וביג, יחד עם שורה של גופים מוסדיים, רכשו 51% ממניות החברה ב-1.2 מיליארד שקל; מנכ"ל אפריקה נכסים אבי ברזילי: "עדות לערך הרב שיצרנו במשך שנים"

גולן חזני 11:4705.03.19

הצטרפו לעדכונים שוטפים בערוץ הטלגרם של מדור שוק ההון בכלכליסט

 

עסקת מכירת אפריקה ישראל נכסים הושלמה אמש (ב'). קבוצת הרוכשים בראשות החברות מגה אור וביג, יחד עם שורה של גופים מוסדיים ביניהם כלל ביטוח, קלירמרק, הראל והפניקס, רכשו 51% ממניות החברה תמורת 1.248 מיליארד שקל.

אבי ברזילי, מנכ"ל אפריקה נכסים אמר בהודעה לעיתונות כי "אנו שמחים על השלמת העסקה למכירת השליטה באפריקה נכסים, שכן היא מסירה את עננת אי וודאות אשר ריחפה מעל החברה מזה תקופה ארוכה. העובדה ששתי חברות מובילות ושורה של משקיעים רואים פוטנציאל גדול בחברה מהווה עבורנו עדות מוחשית לערך הרב שיצרנו בחברה לאורך השנים.

 

אבי ברזילי, מנכ"ל אפריקה נכסים אבי ברזילי, מנכ"ל אפריקה נכסים

    

 

"אנו מאמינים כי הדרך החדשה במבנה הבעלות תאפשר לנו להמשיך בפיתוח עסקי של החברה, בישראל ובאירופה. זאת לצד שמירה על איתנות פיננסית חזקה. ברצוני לנצל הזדמנות זאת ולהודות לבעלי השליטה היוצאים על שנים רבות של שיתוף פעולה ועבודה משותפת".

 

אפריקה נכסים הופכת לחברה ללא גרעין שליטה וברזילי אמור להיות הגורם הדומיננטי בשורותיה. הגופים המוסדיים יחזיקו ב-74% ממניותיה יחד עם הציבור ו-26% מניות יתחלקו בין ביג ומגה אור שבשליטת צחי נחמיאס.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x