ברמן ממתגת את 17 הלחמים שלה כדי ליצור ביניהם אחידות
מאפיית ברמן משקיעה 2 מיליון שקל במיתוג מחדש של כל הלחמים שלה. מנכ"ל המאפייה: "היעד - גידול של 5% במכירות בתוך שנה"
מאפיית ברמן משקיעה 2 מיליון שקל במיתוג מחדש של כל הלחמים שלה. המאפייה הירושלמית משיקה את כל 17 הלחמים שלה במיצוב אחיד המבחין אותה ממאפיות אחרות. על אריזות המאפייה מופיעים היתרונות התזונתיים של הלחמים, וכחלק מהמיתוג עודכן גם לוגו המאפייה, שיוטבע על צי המשאיות של ברמן.
- שוק הסנדביצ'ים המוכנים בדרך לדואופול?
- "המאפיות נותנות לקמעונאים הנחות גדולות על לחם מפוקח"
- גזר דין ראשון בקרטל הלחם: חצי שנה עבודות שירות וקנס של 50 אלף שקל
ישראל גור־אריה, מנכ"ל ברמן, מסר ל"כלכליסט" כי המאפייה עובדת על המהלך קרוב לשנה: "הצורך נבע מהבלבול שקיים היום על מדף הלחם. הצרכן ניגש למדף ולא מוצא בו את הידיים והרגליים. רצינו לנסות לבדל את עצמנו מיתר המתחרים בקטגוריה".
לדברי גור־אריה, "היעד הוא גידול של 5% במכירות בתוך שנה. בנוסף, אחת הבעיות העיקריות של ענף הלחם היא נושא ההחזרות על ידי המוכרים. כיום אחוזי החזרות הלחם מגיעים ל־15%. השאיפה שלנו היא להגיע להחזרות של 8%־10% כבר בשנה הראשונה של המהלך".
על פי נתוני סטורנקסט, שוק הלחם גילגל בין ינואר־נובמבר 2013 מחזור מכירות של יותר ממיליארד שקל. ברמן היא השחקנית השנייה בגודלה בקטגוריית הלחם (21.3%), אחרי מאפיית אנג'ל (44%). השחקנית השלישית בשוק היא דגנית עין הבר (16.7%). מאפיית ברמן נוסדה בשנת 1875 על ידי משפחת ברמן שמנהלת אותה עד היום, ומשווקת ארבעה מותגי לחם: ברמן, ודש, לחם הארץ וליבו.