סגור

תוך עשור - שוק הרכב הולך להשתנות מהותית

המעבר ממנועי בעירה פנימית לרכבים חשמליים הוא לא פחות ממהפכה. לקראת הכניסה של Aiways חשמלי לשוק הישראלי נפתחה חנות פופ-אפ בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה בה ניתן להתרשם מה-SUV U5

הכניסה של Aiways חשמלי לשוק הישראלי הייתה מרגשת ומלאת ציפיות. המעבר ממנועי בעירה פנימית לרכבים חשמליים הוא לא פחות ממהפכה שאולי דומה לה המהפכה שעבר השוק הסלולרי במעבר מטלפון דור ישן לטלפון חכם. השבחים שקיבל ה-SUV U5 ועוצמת החיבוק שקיבלנו במפגש עם השוק והלקוחות בארץ שימח אותנו מאוד. ידענו שיש לנו בשורה אמיתית של מוצר ללא פשרות עם טווח של 400 ק״מ, אבזור, ביצועים ומראה ברמה גבוהה ומחיר שיכול להנגיש את המהפכה לקהל הרחב.
הלקוח של הרכב החשמלי הוא הלקוח החדש. סקרן, חכם, ידען ולרוב הוא מגיע עם ידע רב על המותג, הדגם והחלופות. הלקוח החדש בוחר איך לנהל את הדיאלוג ויודע מה הוא צריך ורוצה. כנגזרת של זה, בשילוב עם הבטחון שיש לנו במוצר והרצון שלנו לאפשר נסיעה ברכב חשמלי לקהל הרכב פיתחנו ממשק דיגיטלי בו בחמש לחיצות ניתן להזמין התנסות נהיגה עד הבית.
ההתנסות מלווה במומחי מוצר שאינם אנשי מכירות אלא אוהבי רכב וחלק מהשבט שאנחנו בונים למותג. התפיסה המובילה היא You've got to Try It . כמעט ללא פרסום, בחודשיים האחרונים כשאנחנו עדיין בטרום השקה ולפני שמרכז החוויה שלנו נפתח בהרצליה ביצענו מעל 200 התנסויות נהיגה בחודש ברחבי הארץ. אנחנו מאמינים שהמוצר מדבר בזכות עצמו והמהות של המפגש שלנו עם הלקוח היא בשיח סביב העשייה, המוצר והמותג.
ההשקה מתוכננת לקראת סוף הרבעון האחרון של השנה עם פתיחת מרכז החוויה שלנו בהרצליה פיתוח. בינתיים לבקשת לקוחות פתחנו חנות פופ-אפ בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה בה ניתן לראות את ה-U5 ולפגוש אותנו בלאונג׳ הנמצא בקניון גם הוא. בסוף השנה יושק הדגם הבא של המותג ה-U6 Ion. הדגם הוא SUV Coupe במראה ספורטיבי מהוקצע ועם יכולות טכנולוגיות מתקדמות ורמת אוטונומיות 3l.
שוק הרכב הקיים, כמו שאנחנו מכירים כבר 150 שנה הולך להשתנות מהותית בעשר השנים הקרוב. הפרדיגמות שהכרנו וידענו משתנות ואיתן השימושיות, הפונקציונאליות והאחזקה של הרכב והתעשייה הסובבת אותו. בשילוב עם השינוי המהותי באופן שבו אנו צורכים וקונים - זה הולך להיות מעניין.
ענבר נחשון היא CMO ופיתוח עסקי ב-Aiways