$
פרסום ושיווק

וולמארט שכרה את המעצב ברנדון מקסוול, המלביש של ליידי גאגא

המעצב היה שופט בתוכנית הריאליטי ”פרוג’קט ראנוויי” של בראבו, והוא מעצב מותג יוקרה שנמכר על ידי קמעונאים כמו נימן מרקוס. מקסוול מונה למנהל קריאייטיב של וולמארט

חדשות החוץ 08:1117.03.21

וולמארט רוצתה לקנות לעצמה מוניטין בעולם האופנה, ולשם כך שכרה למנהל קריאייטיב את ברנדון מקסוול, מעצב שמלביש ידוענים מליידי גאגא עד מישל אובמה, כך דווח ברשת סי.אן.בי.סי. על פי הרשת, מקסוול יפקח על המותגים הנחשבים של החברה, סקופ ופרי אסמבלי.

 

המעצב, בן ה־36 גר בניו יורק, היה שופט בתוכנית הריאליטי ”פרוג’קט ראנוויי” של בראבו, והוא מעצב מותג יוקרה שנמכר על ידי קמעונאים כמו נימן מרקוס עם פריטים שעלותם מגיעה למאות ואף אלפי דולרים ליחידה. עם זאת, מקסוול אומר כי במסגרת ההתקשרות עם וולמארט הוא יוכל להתאים את עבודתו לתקציבים מגוונים יותר ולהגיע ליותר קונים. הקולקציות הראשונות שלו יהיו זמינות באביב 2022.

 

המעצב ברנדון מקסוול המעצב ברנדון מקסוול צילום: שאטרסטוק

 

 

ליידי גאגא ליידי גאגא צילום: אם סי טי

 

בשנים האחרונות וולמארט התרחבה אל מעבר לפרטי ביגוד בסיסיים. החברה רכשה מותגי הלבשה מבוססים, כמו קמעונאית בגדי הגברים בונובוס, וגם השיקה מותגים משלה. היא הוסיפה כמעט 1,000 שמות לאתר שלה, כולל צ’מפיון, לוי שטראוס ופרי פיפל, וגם חתמה על הסכם עם ת’רדאפ – המוכרת הלבשה, נעליים ואביזרים משומשים. כל זאת כדי להציע מותגים יוקרתיים יותר.

 

 צילום: גטי אימג'ס

 

הקמעונאית השיקה באופן בלעדי ארבעה מותגים נחשבים: סופיה ג’ינס, שפותח עם השחקנית סופיה ורגארה; אלוקי אלמנטס, קו נשים במידה פלוס, בהשראת המותג אלוקי; פרי אסמבלי, מותג לאופנה יום־יומית לגברים ונשים; וסקופ, מותג מוכוון לטרנדים שוולמארט פעלה כדי להחיותו.

 

עם זאת, הקמעונאית שהכנסותיה הן הגדולות בעולם ידועה יותר בזכות מחיריה הנמוכים מאשר בזכות האופנה הגבוהה שלה. יותר מ־4,700 חנויותיה מרוכזות במידה רבה בפרברים ובעיירות קטנות, ולא במרכזי אופנה כמו ניו יורק ולוס אנג’לס.

 

x