שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

סופר־פארם חתמה על שותפות עם רופא בכיר להקמת רשת מכונים לטיפולים אסתטיים

הרשת תפעל תחת המותג של סופר־פארם, וד"ר איל קרמר, רופא בכיר ביחידה לכירורגיה פלסטית בוולפסון, יהווה בה את הסמכות המקצועית ויהיה אחראי על הכשרת הרופאים

נווית זומר 08:2519.02.20
סופר־פארם חתמה על שותפות עם ד"ר איל קרמר להקמת רשת מכונים לטיפולים אסתטיים שתתמקד בהזרקות לטשטוש והעלמת קמטים ומילוי פנים. קרמר הוא רופא בכיר ביחידה לכירורגיה פלסטית בבית החולים וולפסון בחולון ובעל מרפאה פרטית לניתוחים וטיפולים אסתטיים. הרשת תפעל תחת המותג של סופר־פארם, וקרמר יהווה בה את הסמכות המקצועית ויהיה אחראי על הכשרת הרופאים.

 

בכוונת סופר־פארם להתחיל בפעילות בתחום האסתטיקה הרפואית במחצית השנייה של 2020 ולהקים ארבעה מכונים. בחודש שעבר נחשף ב"כלכליסט" כי סופר־פארם נערכת לכניסה לענף האסתטיקה הרפואית, ופועלת להקמת מכון יופי תחת שמה בהשקעה של 10 מיליון שקל.

 

מנכ”ל סופר־פארם ניצן לביא מנכ”ל סופר־פארם ניצן לביא צילום: אביגיל עוזי

 

 

הכניסה לענף תואמת את אסטרטגיית החברה להרחיב את פעילותה בהתאם לשינויים שעובר שוק הקמעונאות.

 

התחרות הגוברת מול רשת Be של שופרסל וירידות המחירים בענף הפארם דחפו את סופר־פארם לחפש מנועי צמיחה חדשים. כך, הרשת נכנסה כשותפה ביוזמת המשלוחים קוויק ופועלת להקמת רשת מזון טרי.

 

הכניסה לתחום האסתטיקה הרפואית בזריקות נבחנה גם בשופרסל עם רכישת ניו־פארם והסבתה לרשת Be. בשופרסל התכוונו להקים בתוך סניפים Be מעין מכונים להזרקות, אך נסוגו מהיוזמה מחשש לסיכונים הכרוכים בו, כלקוחות לא מרוצים ותביעות רשלנות.

 

x