$
פרסום ושיווק

נטישת מותגי האופנה נמשכת: מותג G-star ההולנדי עוזב את שרונה

לכלכליסט נודע כי זכייני המותג מחפשים חנות חלופית: “רוצים תנועה גדולה יותר”

נווית זומר 08:0518.08.19

מתחם שרונה התל־אביבי הולך ומידלדל ממותגי אופנה. ל"כלכליסט" נודע כי המותג G–Star, מותג אופנה הולנדי המתמחה בפריטי ג’ינס, ששכר מבנה שלם מאז הקמת המתחם, הודיע להנהלה כי הוא מתכוון להתפנות בתום תקופת חוזה השכירות, שעתידה להסתיים בעוד כמה חודשים. זאת לאחר שש שנות פעילות במקום, למעשה מאז השקתו. 

 

המותג פועל בבניין טמפלרי, המשתרע על שתי קומות. בפתיחת החנות, לפני שש שנים, הושקעו 2.5 מיליון שקל. בקיץ שעבר חברת קסטרו נטשה את המבנה הטמפלרי הגדול שהפעילה בשרונה כחנות דגל בגלל חוסר כדאיות כלכלית.

 

חנות המותג G-star במתחם שרונה חנות המותג G-star במתחם שרונה צילום: שאול גולן

 

 

הזיכיון בישראל של G–Star נמצא בידי חברת GUS בבעלות אורי מונרוב ושי לוי, המשמשת גם כזכיינית של מותג האופנה לגברים GENT. למותג ההולנדי ארבע חנויות בישראל: ברמת אביב, באילת, בעיר הימים בנתניה ובמתחם שרונה. מונרוב אמר ל”כלכליסט” כי התנועה הדלה במתחם היא שהביאה להחלטה לצאת מהמקום. “האמנו במקום, ניסינו הכל, אבל אנחנו מחפשים מקום עם תנועה גדולה יותר”, אמר, “עסקי ההסעדה במתחם עובדים יפה, אולי גם בשבת יש תנועה, אבל אנחנו שומרי מסורת וסגורים בשבת. אנחנו במו"מ לפתיחת חנות חלופית בקניון TLV הסמוך לשרונה".

 

מרכז שרונה שהושק ב־2013 כולל 33 מבנים טמפלריים ו־71 בתי עסק בשטח של 14 אלף מ”ר מסחריים. מתחם המזון שרונה מרקט הסמוך מהווה אזור נפרד בבעלות גינדי החזקות. שרונה אמור היה לשמש כמרכז קניות ובילוי, אבל התברר כי המבנים הטמפלריים בני שתי הקומות אינם מתאימים למסחר. הקונים התעצלו לעלות לקומה השנייה, והעובדה שלא ניתן לפתוח חלונות ראווה בחזית כי חלק מהבניינים לשימור, פגעה בחנויות.

 

כמו כן התברר שהציבור רואה בשרונה מקום בילוי, ואילו מעדיף לבצע קניות של מותגי אופנה בקניונים. גם הפתיחה של קניון TLV הסמוך פגע במסחר בשרונה. כיום מותגי האופנה הבולטים שנותרו בשרונה הם ליווייס, טומי הילפיגר ודיזל, שלושתם בבעלות משפחת אירני, בעלת רשת פקטורי 54, שהיא גם שותפה במתחם שרונה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x