$
פרסום ושיווק

רמי לוי ממנה את מנכ"ל חברת התקשורת שלו ליו"ר דירקטוריון קופיקס - בכפוף לאישור האסיפה

השינוי בדירקטוריון מבצר את שליטתו של לוי בחברה, לה מינה בחודש שעבר את אירם גרייבר, לשעבר מנכ"ל וילי פוד למנכ"ל קופיקס. גרייבר צפוי לחזק את פעילות הסופרמרקטים סופר קופקיס, שתהפוך לרשת רמי לוי במרכזי הערים

נורית קדוש 09:3714.11.18

חצי שנה לאחר שהשלים את ההשתלטות על קבוצת קופקיס, ממנה רמי לוי את רן אפרתי, מנכ״ל רמי לוי תקשורת לדירקטור בקופקיס במקום חגית שינובר בתו של מייסד הרשת אבי כץ. המהלך נועד כדי להחליף את כץ המכהן כיום כיו"ר הדירקטוריון. המהלך כפוף לאישור האסיפה הכללית של החברה.

 

 

 

השינוי בדירקטוריון מבצר את שליטתו של לוי בחברה, לה מינה בחודש שעבר את אירם גרייבר, לשעבר מנכ"ל וילי פוד למנכ"ל קופיקס. גרייבר צפוי לחזק את פעילות הסופרמרקטים סופר קופקיס, שתהפוך לרשת רמי לוי במרכזי הערים. זאת בזכות הנסיון שצבר כספק בשוק המזון.

 

רמי לוי רמי לוי צילום: עמית שעל

 

 

הקשר בין לוי לקופקיס החל עם רכישת 20% מקופיקס בתמורה לכ־1% ממניות שיווק השקמה. לאחר שהתקיימו התנאים המתלים למימוש האופציה שהיתה לו להשלים את רכישת השליטה בקבוצה, רכש רמי לוי 30.01% נוספים מקופיקס בתמורה ל־1.38% ממניות שיווק השקמה. את מניות שיווק השקמה המהוות התמורה לעסקה, הקצה לוי לקרן גרין לנטרן, בהוראת קופיקס שרכשה ממנה במקביל חלקה (50%) ברשת סופר קופיקס והחזיקה במלוא הבעלות על רשת המזון. עם השלמת שלב זה, הקצתה קופיקס 30% ממניות סופר קופיקס ללוי. בנוסף, תשלם קופיקס לגרין לנטרן עוד 1.634 מיליון שקל ב- 12 תשלומים.

 

כפי שנחשף בכלכליסט, העברת השליטה בקופיקס לידי לוי, תוביל לשינוי במדיניות התמחור של קבוצת המזון בבעלותו. חנויות סופר קופיקס, המרכולים של קופיקס שחלקם יוסבו למותג רמי לוי בשכונה, יפעלו על בסיס מחירון הגבוה ב־7% מזה שקיים ברשת שיווק השקמה. בחברה הסבירו כי כיוון שמחירי סופר קופיקס כעת גבוהים בשיעור כה חד מאלו של שיווק השקמה, למרות שהמחירון בסופר קופיקס החדש יהיה גבוה ב-7% מזה של שיווק השקמה, עדיין מדובר יהיה בירידת מחיר ממה שקיים כעת בסופר קופיקס.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x