$
פרסום ושיווק

קימברלי קלארק מייקרת חלק מהמוצרים על ידי הפחתת כמות הנייר

במסגרת זאת, יתקצר אורך נייר הטואלט במותגים מולט ושמורת הטבע, ויופחתו מספר אריזות והמגבונים של מותגי טיטולים והאגיס

נורית קדוש 15:0116.09.18

חודשיים לאחר העלאת מחירים בשיעור של 10%-7% במוצרי הנייר של מגוון מותגי קימברלי קלארג, פועלת החברה להתייקרות נוספת.

 

הפעם מדובר בהעלאת מחירים עקיפה, שתתבצע על ידי הפחתת כמות הנייר במספר מוצרים. במסגרת זאת, יתקצר אורך נייר הטואלט במותגים מולט ושמורת הטבע, ויופחתו מספר אריזות והמגבונים של מותגי טיטולים והאגיס. זאת בעוד מחיר המוצרים לא ירד, כך שהמשמעות היא התייקרות המוצרים.

 

 

 

 

נייר טואלט לילי של חוגלה נייר טואלט לילי של חוגלה צילום: אתר קימברלי קלארק

 

כזכור, בחודש יוני הודיעה חוגלה כי התייקרות של 50% במחירי התאית אילצו אותה ליקר ב-11% את מוצרי הנייר של מותג לילי, מולט, מגבות נייר ניקול, קלינקס ושמורת טבע.

 

הצרכנים של מותגי החברה יגלו בחודש הבא כי אורכם של גלילי נייר הטואלט שמורת טבע ומולט ירד מ-17.9 מטר ל-17.6 מטר. בחבילת מגבוני האגיס ימצאו פחות 8 מגבונים ואריזות החיתולים ימנו 2-4 יחידות פחות מהיום, בהתאם למידה.

 

העלאת המחירים הראשונה של קימברלי הובילה לגל בקשות להעלאת מחירים מצד ויסוצקי שביקשה להעלות מחירי חלק ממוצרי התה ב–10%, סוגת שהודיעה על התייקרות חלק ממוצרי האורז, סנו שביקשה להעלות את מחירי נייר טואלט, נייר סופג וטישו של המותג "סנו סופט" ועוד.

 

מקימברלי קלארק ישראל נמסר: "אנו נאלצים לבצע שינוי בתמהיל אריזות חיתולי ומגבוני האגיס וטיטולים, ובנייר הטואלט מולט ושמורת טבע, על מנת להתמודד עם האינפלציה המשמעותית במחירי הסחורות. אנו עושים מאמצים רבים על מנת למזער את ההשפעה על הצרכנים בכל דרך אפשרית ונמשיך לעשות זאת. השינוי תוקשר כנדרש ומופיע על האריזות בבירור ובשקיפות מלאה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x