שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

אחרי חמש שנים: פסטה נונה חוזרת לגד

המותג, שמכירותיו מוערכות ב־40 מיליון שקל בשנה, עובר מתנובה לגד

נורית קדוש 08:1414.02.18

מחלבות גד מחזירה לידיה את הפצת מותג הפסטה המצוננת נונה, חמש שנים אחרי שאיבדה את ההפצה לטובת תנובה. מכירות המותג מוערכות ב־40 מיליון שקל בשנה. הערכות בענף הן כי נוכח כוחה של גד בשוק ההסעדה, היא תוכל לחזק את כוחה של פסטה נונה בבתי קפה ומסעדות, בנוסף לשימור וחיזוק כוחו של המותג בשוק הקמעונאי.

 

פסטה נונה הוקמה ב־2006 כמיזם משותף למחלבות גד ולמשפחת קסוטו מאיטליה, השתיים הקימו בהשקעה של 12 מיליון שקל מפעל בגליל. כעבור מספר שנים השותפות הופסקה, אולם גד המשיכה להפיץ את המותג. ב־2013 החלה תנובה להפיץ את פסטה נונה, אולם כעת החליטה נונה להשיב את ההפצה לידי גד.

 

 

פסטה נונה פסטה נונה צילום: מוטי פישביין

 

בתנובה רואים בהפצת מוצרי חברות אחרות כלי אסטרטגי. ביולי האחרון החלה החברה להפיץ את מיצי פריניב ומסרה כי מדובר ב”חלק מהאסטרטגיה שמוביל מנכ”ל תנובה אייל מליס להכניס את החברה לעולמות חדשים וסינרגטיים לחברה כחלק ממהלך ההתייעלות הכולל המתבצע בימים אלה בתנובה, כיוון שהרחבת הפעילות תתבצע על בסיס המערך הקיים בחברה”.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x