$
פרסום ושיווק

נחשף בכלכליסט

מיכאל לובושיץ מונה למנכ"ל חברת יבוא המזון וילי פוד

לובושיץ, סמנכ"ל סחר ומכירות בשסטוביץ, יחליף את טים קרנקו, שכיהן כמנכ"ל החברה במשך 4 חודשים בלבד

נורית קדוש 15:0713.12.17

מיכאל לובושיץ, סמנכ"ל סחר ומכירות בשסטוביץ, מונה למנכ"ל חברת יבוא המזון וילי פוד. כפי שנחשף לפני שבועיים ב"כלכליסט", לובושיץ יחליף את טים קרנקו, שכיהן כמנכ"ל החברה במשך 4 חודשים בלבד.

 

קרנקו הובא לויליפוד בחודש יולי על ידי האחים ויליגר, שחזרו באותם ימים לחברה ופיטרו את המנכ"ל הקודם אירם גרייבר. כזכור, בחודש יוני, שבו האחים ויליגר לשליטה בויליפוד שייסדו ומכרו פעמיים לאורך השנים. עם שובם, פיטרו האחים ויליגר את גרייבר שמתח ביקורת חריפה על התנהלותם העסקית. עם עזיבת גרייבר, התפטרו בכירים נוספים ובהם סמנכ"ל הסחר, סמנכ"ל הייבוא, סמנכ"לית השיווק, החשב ועוד.

 

מיכאל לובושיץ מיכאל לובושיץ צילום: שוקה כהן

 

 

זאת ועוד, חודשיים לאחר פיטורי גרייבר ומינוי קרנקו, הודיעה מחלבת ארלה הדנית לוילי פוד על הפסקת הסכם ההפצה של מוצריה שתעבור בחודש הבא לידי שטראוס.

 

על פי דוחות החברה לסיכום 2016, עמדו מכירות מוצרי מחלבת ארלה בישראל על 13% ממכירות ויליפוד והסתכמו ב-38 מיליון שקל. מדובר בעלייה של 12% ביחס למכירות מוצרי המחלבה ב-2015. העלייה במכירות מוצרי ארלה ב-2016 נרשמה, על אף שויל יפוד רשמה באותה שנה ירידה של 6% בסך מכירותיה ביחס ל-2015.

 

את הרבעון השלישי השנה חתמה וילי פוד עם עלייה של 13.4% במכירות שהסתכמו ב-80 מיליון שקל. העלייה נרשמה בעיקר על רקע שביתה ממושכת של משרד הבריאות בתקופה המקבילה אשתקד, אשר הביאה לאבדן מכר של כ- 6 מיליון שקל. ירידה בשיעור הרווח הגולמי ברבעון ל- 21.6% הוסברה בירידה במחירי המכירה תוך מתן הנחות גבוהות יותר ללקוחות. ירידה בהוצאות מכירה, שיווק, הנהלה וכלליות הובילה לעלייה ברווח וברווחיות התפעולית ואת הרבעון חתמה וילי פוד עם 8.3 מיליון שקל רווח נקי.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x