$
פרסום ושיווק

ויזל: "פוקס יכולה לעמוד בעוד שניים או שלושה מותגים"

מנכ"ל פוקס, שפתח חנויות ראשונות למותג Foot Locker, מציב גבולות

אורנה יפת 08:3327.03.17

"פוקס יכולה להתרחב בעוד 2–3 מותגים", אומר מנכ"ל ובעלי פוקס, הראל ויזל, לאחר פתיחת שתי חנויות ראשונות למותג החדש שלו, Foot Locker. שני הסניפים של קמעונאית הספורט האמריקאית נפתחו בקניון עזריאלי ראשונים בראשל"צ ובגינדי פאשן מול בתל אביב. עד יולי תפתח הקבוצה 10 סניפים נוספים של המותג. את הרשת ינהל דובי שנידמן, מנכ"ל ריטיילורס, שאחראי גם לניהול נייקי תחת הקבוצה. "עד 2019 אנחנו מתכננים לפתוח 30 סניפים", אומר ויזל.

 

Foot Locker יימכר גם באתר החדש שלכם?

"אנחנו עדיין לא אומרים איזה מותגים נמכור בו. לא נמכור בחנויות יותר זול מאשר באתר ולהפך".

 

foot locker foot locker צילום: שוקה כהן

 

מה ההתכנות של האתר אם המחירים לא זולים מהחנויות?

"העולם הולך לשם. מותגים בינלאומיים מוכרים באתר כמו בחנויות".

 

הקבוצה צמצמה שטחי מסחר ועדיין בכל קניון חדש אתה פותח חנויות.

"אנחנו רוצים להיות בכל מקום שאפשר להרוויח בו כסף, שמנוהל ונראה כמו שצריך, ואני לא מהסס לסגור חנויות במקום שלא יהיו את התנאים האלה".

 

תסגור חנויות גם בשנה הנוכחית?

"יש סיכוי שנסגור לפחות 15 חנויות ב־2017. עם Foot Locker נתרחב, אבל לרשתות ותיקות כמו פוקס, ללין ובילבונג ייפתחו אולי עוד חנות אחת או שתיים לכל רשת".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x