$
פרסום ושיווק

טיב טעם תקים אתר מכירות מקוון שיציע משלוחים הביתה

בטיב טעם מגיעים לעולם האונליין באיחור, שכן כבר ב־2010 הכריזה הרשת על כוונתה להיכנס לתחום מכירות האונליין וכי היא במו"מ עם חברות להקמת אתרים

נורית קדוש 08:5119.07.16
התפתחות זירת המכירות המקוונות מובילה את טיב טעם להצטרף לרשתות השיווק המתחרות באינטרנט. הרשת פועלת בימים אלו על הקמת מערכת קניות מקוונות. באמצעות המערכת שתחל לפעול בחודשים הקרובים, תחל טיב טעם לראשונה לאפשר ללקוחותיה ביצוע קנייה בחנות המקוונת וקבלת המוצרים עד לביתם. ברשת סימנו את הקמת מערך האינטרנט כמנוע צמיחה של החברה לצד הרחבת פעילות היבוא ככלי לשיפור הרווחיות הגולמית. בטיב טעם מגיעים לעולם האונליין באיחור, שכן כבר ב־2010 הכריזה הרשת על כוונתה להיכנס לתחום מכירות האונליין וכי היא במו"מ עם חברות להקמת אתרים. יחד עם זאת, מדובר במהלך ייחודי בשוק המזון, שכן טיב טעם הנה הרשת הלא־כשרה הראשונה המקימה מערך מסוג זה. מרבית הרשתות הקמעונאיות הגדולות והבינוניות, ובראשן שופרסל ומגה, מפעילות זה שנים ארוכות חנויות מקוונות. בהערכת שווי שפרסמה בחודש שעבר דסק"ש, בעלת השליטה בשופרסל, צוין כי מכירות שופרסל אונליין צמחו בשנה החולפת והיוו 6% ממכירות הרשת ב־2015 לעומת 4% מהמכירות בשנת 2014. על רקע הצמיחה החדה, נערכת שופרסל להקמת מחסן ייעודי לפעילות האונליין ולקידום התייעלות להפחתת עלויות ומקסום הרווח מהפעילות. עוד העריכה החברה כי מכירות האינטרנט יעלו ב־2016 לכמיליארד שקל, כ־8.5% מהמכירות.
חגי שלום חגי שלום צילום: אסף לב

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x