$
פרסום ושיווק

סוף מר לעגבנייה: רשת מקדונלד'ס החליטה לבטל את התפריט הצמחוני

לכלכליסט נודע כי לאחר חצי שנה של פיילוט, הרשת תוציא מהתפריט את ההמבורגר המבוסס על עגבניות שפיתח בעבורה השף מושיק רוט

אורנה יפת 08:2003.02.16

הניסיון למכור לחובבי הבשר המבורגר המבוסס על עגבניות לא צלח. לאחר חצי שנה של פיילוט, רשת מקדונלד'ס מוציאה מהתפריט את ההמבורגר הצמחוני שפיתח בעבורה השף מושיק רוט, כך נודע ל"כלכליסט".

 

תפריט העגבנייה הוצע בחמישה סניפים בלבד וזכה למכירות נמוכות, ומעתה הוא יוצע רק בסניף קניון איילון. מקדונלד'ס ניסתה להציע ארוחה צמחונית כדי להגיע לקהל שאינו צורך בשר. ביולי 2015 החלה הרשת בשיתוף פעולה עם רוט והשיקה את התפריט הצמחוני McTOMATO. רוט פיתח בעבור מקדונלד'ס תפריט בן שלוש מנות: המבורגר עגבנייה על גחלים, קריספי בורגר ונאגטס עגבנייה.

 

המבורגר עגבנייה של מקדונלד'ס. הפיילוט לא התאים המבורגר עגבנייה של מקדונלד'ס. הפיילוט לא התאים

 

בתוך כך החליטה הרשת להרחיב את שירות המשלוחים שלה.

 

לפני כחודשיים החלה מקדונלד'ס בפיילוט משלוחים בסניף הקריון, שמונה שנים לאחר שסגרה את שירות המשלוחים שלא צלח בעבר. בשבוע הבא יורחב הפיילוט גם לסניף חולון, ובהמשך יגיע השירות גם לתל אביב.

 

 

ממקדונלד'ס נמסר בתגובה: "לדאבוננו, הפיילוט עם השף מושיק רוט למוצר הספציפי הזה לא התאים, אך נשמח להמשיך בשיתוף פעולה עם רוט בניסיון לקלוע לטעם המקומי". בעוד רשת מקדונלד'ס נסוגה, המתחרה ברגר קינג, שחזרה לישראל השבוע, הודיעה שבקרוב תכניס לתפריט המבורגר טבעוני שיימכר במחיר ההמבורגר הרגיל.

 

את תגובתו של רוט לא היה אפשר להשיג עד מועד סגירת הגיליון.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x