$
פרסום ושיווק

הקניונים עושים הכל כדי להחזיר את הקונים לחנויות

על רקע גל הטרור והחורף המתמהמה, שהביאו לירידה בפידיונות חנויות האופנה, הקניונים מנסים להתאושש בעזרת מבצעים והטבות לצרכנים. בקבוצת ביג יעזרו לסוחרים נזקקים הנחה בדמי השכירות

אורנה יפת 08:0327.10.15

הירידה במספר המבקרים בקניונים ‑ שהובילה לירידה חדה של כ־30% בפדיונות של חנויות האופנה בשבועיים הראשונים של אוקטובר בהשוואה לשבועיים הראשונים לאחר החגים אשתקד ‑ לא השאירה להם ברירה אלא לצאת השבוע במבצעים ובהטבות לקהל הרחב.

 

קניוני עופר למשל יצאו אתמול במבצע של עד 50% על פריטי חורף מקולקציה חדשה ועל עודפים משנים עברו. בהנהלת הקבוצה לא מכחישים שמדובר במבצע לאור המצב הלא פשוט אליו נקלעו הסוחרים בקניונים בשבועות האחרונים, שנובע הן מהמצב הביטחוני והן מהחורף המתמהמה. "בעקבות החודש האחרון שהיה לא פשוט בקניונים וגם לאור ההזדמנות של הגשם, הוצאנו את המבצע הזה", אומרת אביטל רפאלי, סמנכ"לית שיווק קניוני עופר. "באוקטובר הסוחרים מכרו פחות, ולנו בקניוני עופר היתה כוונה לצאת עם פעילות מצומצמת יחסית של יריד מכירות, אבל בעקבות המצב יצאנו בקמפיין יותר עוצמתי, וגם השקענו בו מיליון שקל, שזה סכום יותר גבוה מהמתוכנן", היא הוסיפה.

 

לדבריה, שלשום היה יום רגיל בקניונים, שכן המבקרים חזרו לקניונים כדי להצטייד לחורף. "כל המבצעים שיש עכשיו בקניונים שלנו אין אותם בסניפים אחרים של הרשתות בקניונים אחרים. נתנו לסוחרים אישור להוציא סחורה החוצה וכך הם גם יכולים להפטר מעודפים". אלא שהסוחרים נשמעים פחות נלהבים. לטענתם, הלקוחות ממש לא נהרו אתמול לקניונים. "על מה מדברים? הרבה חנויות לא עבדו אתמול בגלל הפסקות החשמל. הסערה בחוץ לא בדיוק עזרה להוציא את האנשים החוצה, כל אזור השרון היה בלי חשמל, חצי מדינה משותקת. מה מספרים שאנשים באו לקניונים?", שואל בעלים של אחת מהרשתות הפעילות בקניונים.

 

קניון גבעתיים. איפה הקונים? קניון גבעתיים. איפה הקונים? צילום: שאול גולן

 

קניון הדר בירושלים מנסה אף הוא להתאושש מהפגיעה במכירות שהתעצמה מאז פריצת גל הטרור, והשיק מועדון חברים דיגיטלי בשם קלאב הדר, שיעניק ללקוחות הקניון הטבות כגון מתנת הצטרפות למועדון באחת מחנויות הקניון, שוברים של מבצעים בלעדיים בחנויות ומתנת יום הולדת. בקניון שואפים לגייס למועדון בתוך שנה עשרות אלפי ירושלמים.

 

גם בקניוני עזריאלי הצהירו כי יחלקו גיפט קארד של 50 שקל מתנה לקנייה בחנויות הקבוצה, וישקיעו 1.5 מיליון שקל במהלך. הקבוצה תחלק 30 אלף כרטיסי מתנה בלבד בתחילת נובמבר.

 

בקבוצת ביג אומרים כי על רקע המצב הביטחוני הם יעזרו לסוחרים בהתאם לצורך של כל אחד מהם. "ביג פאשן אאוטלט ירכא סובל בשבועיים האחרונים. אם מישהו צריך הורדה בשכר דירה כי העומס עליו גבוה נעזור לו בשכר דירה ובפרסום. אנחנו אומרים את זה תמיד ואנחנו עומדים מאחורי המילים הללו לאורך כל הדרך".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x