$
פרסום ושיווק

קריאייטיבי זה אפקטיבי: לדווש כל הדרך אל הבנק

סיטיבנק הניו יורקי סבל בשנים האחרונות מתדמית בעייתית. הפתרון: חיבור בין העיר לבנק חיזק את תדמיתו. ואיך אופניים קשורות לעניין?

ניב חורש וזיו קורן 09:3920.05.15
הלקוח: Citibank | המדינה: ארה"ב | משרד הפרסום: Publicis Kaplan Thaler

 

סיטיבנק (Citibank), בנק ניו־יורקי ותיק וגדול, סבל בשנים האחרונות מתדמית בעייתית. הבנק נדרש לבצע מהלך שיחזיר אליו את אמון הציבור — ליצור שיח חדש עם תושבי ניו יורק, ששבעים מהמערכת הבנקאית ומהבטחות מוגזמות של בנקים.

 

הפתרון היה נעוץ בתובנה כי העיר ניו יורק היא אחד המותגים החזקים בעולם, והחיבור של הבנק לעיר יכול לחזק את תדמיתו בעיר ובארה"ב כולה, ולהביא לקוחות חדשים מקרב תושבי העיר.

 

כדי לעשות זאת השיק הבנק את מיזם Citi Bike, עמדות השכרת אופניים דוגמת התל־אופן התל־אביבי, שפוזרו ברחבי העיר. האופניים מותגו בצבעים ובלוגו שמזכירים את אלה של הבנק, כך שכל ניו־יורקי שדיווש הפך לפרסומת נוסעת.

 

האופניים של סיטיבנק האופניים של סיטיבנק

 

הפרויקט קודם בשיתוף פעולה עם "הניו יורק טיימס" וכלל גם אפליקציה המיידעת על תחנות עגינה קרובות, מסלולי רכיבה נוחים ומקומות בילוי. והתוצאה? מיליוני תושבים יצאו לדווש ברחבי העיר והמהלך הוכתר כהצלחה. באמצעות חיבור חכם לעיר ניו יורק, הצליח הבנק לעורר תיאבון בקרב כל מי שמעוניין לתת ביס בתפוח הגדול ולשנות את תדמיתו דרמטית.

 

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

 

בשורה התחתונה:

כ־4.7 מיליון טיולי אופניים בוצעו

83% מהנחשפים לשירות האופניים קישרו אותו באופן חיובי למותג

עלייה משמעותית בפתיחת החשבונות ושימוש בכרטיסי האשראי בסיטיבנק

בטל שלח
    לכל התגובות
    x