$
פרסום ושיווק

חושבת שאת יפה?

קמפיין של חברת התמרוקים "דאב" הציב בכניסה לקניונים ברחבי העולם שלט שונה מעל כל דלת: "יפה" או "ממוצעת". נחשו דרך איזו דלת נכנסו רוב הנשים. ומהו המסר? צפו בסרטון

שירות כלכליסט 22:4312.04.15

קמפיין חדש של חברת התמרוקים "דאב" (Dove) מנסה להעביר לנשים את המסר שבכוחן לבחור להרגיש יפות.

 

החברה ערכה ניסוי: היא הציבה שלטים מעל כניסות למרכזי קניות בחמש ערים מרכזיות בארה"ב. בשלט אחד נכתב "יפיפייה" ובאחר "ממוצעת" ולאחר מכן בחנה כיצד בחרו נשים מאיזו כניסה להיכנס.

 


 

הניסוי צולם והוא משקף את הדעה בה מחזיקות רוב הנשים לגבי המראה שלהן. על פי סקר שערכה החרה רוב הנשים (96%) לא היו בוחרות את המילה "יפיפייה" כדי לתאר את עצמן. אולם, כ-80% אמרו כי יש בהן מאפיין אחד לפחות שהינו "יפיפה".

 

הקמפיין של דאב - מאיזו דלת הייתן בוחרות להיכנס? הקמפיין של דאב - מאיזו דלת הייתן בוחרות להיכנס?

 

הסרטון הוא חלק מקמפיין #ChooseBeautiful שמטרתו לעודד נשים לשקול את דעתן לגבי המראה שלהן וכיצד דעה זו גורמת להן להרגיש.

 

"נשים עושות אלפי בחירות מידי יום ביומו – בחירות לגבי הקריירה, המשפחות וכמובן גם לגבי עצמן. על נשים להרגיש מועצמות דין כדי לבחור להרגיש יפות בכל יום", מסרה החברה.

 

הקמפיין מגיע בעקבות קמפיין קודם שעשתה החברה #SpeakBeautiful ב-2013 שהפך לפרסומת עם הכי הרבה שיתופים אי פעם. ניסוי זה נועד להראות לצופים כיצד אנו נוטים לראות את עצמנו לעומת האופן שבו אחרים תופסים אותנו.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x