$
פרסום ושיווק

דנשר תשקיע 500 אלף שקל כדי למכור את מוצרי מינרל קר בנמל התעופה הונג קונג

ל"כלכליסט" נודע כי החברה חתמה על הסכם שיווק ומכירה בלעדי של מוצרי מותג הקוסמטיקה מינרל קר עם רשת DFS, המפעילה חנויות קוסמטיקה בשדה התעופה של הונג קונג

נורית קדוש 09:0510.03.15
חברת השיווק וההפצה דנשר נכנסת לשוק ההונג־קונגי. ל"כלכליסט" נודע כי החברה חתמה על הסכם שיווק ומכירה בלעדי של מוצרי מותג הקוסמטיקה מינרל קר עם רשת DFS, המפעילה חנויות קוסמטיקה בשדה התעופה של הונג קונג.

 

דנשר תשקיע בחודש הקרוב כ־500 אלף שקל מתזרים המזומנים השוטף של החברה בשלוש נקודות מכירה בשדה התעופה.

 

בחברה מעריכים כי המכירות בשנה הראשונה יסתכמו ב־2 מיליון שקל, אך הסכום ילך ויגדל עם הזמן. "העסקה הראשונה מהווה דריסת רגל ראשונה בשוק בעל פונטציאל גדול מאוד, שיכול לשלש את עצמו בקלות", אמר רמי בן זקן, מנהל חטיבת הקוסמטיקה בחברה. לדבריו, בשנה הקרובה המותג ירחיב את פעילותו הבינלאומית ויחדור לשווקים חדשים בדגש על מדינות אירופה, ובראשן צרפת ואיטליה.

 

"התרחבות פעילות המותג לשווקים חדשים במזרח הרחוק ובאירופה היא חלק מהאסטרטגיה של החברה ל־2015 וכבר בחודשים הקרובים ניתן יהיה לראות מהלכי התרחבות ליעדים נוספים", הוסיף.

 

רמי בן זקן, מנהל חטיבת הקוסמטיקה בדנשר רמי בן זקן, מנהל חטיבת הקוסמטיקה בדנשר

 

מותג הקוסמטיקה מינרל קר עוסק זה 25 שנה במחקר ופיתוח סדרות מוצרים לטיפוח העור, המבוססים על המינרלים והמלחים של ים המלח. המוצרים משווקים בין היתר בהולנד, בלגיה, וייטנאם, פולין, קנדה, נורווגיה, ליטא, הונג קונג, ומיוצרים במפעל אינטרקוסמא, שבבעלות החברה, הממוקם באשדוד. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x