$
כנס השירות

כנס השירות

היום: כנס השירות 2015

מה הקשר בין רמת השירות שמספק ארגון לעובדיו וללקוחותיו לבין מידת הצלחתו העסקית - נושא זה יעמוד במרכז "כנס השירות 2015" שמקיימים היום כלכליסט ובנק הפועלים במלון דן בתל אביב

שירות כלכליסט 06:4508.02.15

איך התמקמה חברת סינגפור איירליינס בצמרת חברות התעופה הטובות בעולם, שנה אחר שנה? התשובה, על פי מומחי תעופה, נעוצה במילה אחת - השירות. שניים מראשי סינגפור איירליינס יחשפו את סודות השירות לנוסע של החברה, במהלך "כנס השירות 2015" של כלכליסט ובנק הפועלים שמתקיים הבוקר במלון דן תל אביב.

 

 

אלוף חגי טופולנסקי, ראש אגף כוח אדם בצה"ל, יפתח את הכנס בהרצאה על איכות השירות בצה"ל, ואחריו ישאו דברים סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל, גולן שרמן, מנהל אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים וגלי איזנקרפט, מנהלת השירות ופניות לקוחות בבנק הפועלים.

 

אלוף חגי טופולנסקי, ראש אגף כח אדם בצה"ל אלוף חגי טופולנסקי, ראש אגף כח אדם בצה"ל צילום: יריב כץ

 

איך לפצח את קוד השירות - זה יהיה נושאו של פאנל מומחים בהשתתפות ד"ר שוש שגיא ממכון גאוס, מישל בן וייס מנכ"ל תדיראן גרופ, דרור מורד מנכ"ל שטראוס מים ישראל, עופר חברוני סמנכ"ל וראש חטיבת השירות בשרותי בריאות כללית, ליאור טנר מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד באל על, ואורן כהן בוטנסקי סמנכ"ל שירות ומכירות בישראכרט.

 

את סיפור הצלחתה של חברת התעופה סינגפור איירליינס יציגו בכנס מנכ"ל החברה בשווייץ ומנהל המכירות שלה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x