$
פרסום ושיווק

פרסום ראשון

מנכ"ל שופרסל: נכניס את המותג הפרטי למוצרי החלב

איציק אברכהן בכנס: ״בשבועות האחרונים הגענו ל-50% חדירה של מוצרי המותג הפרטי לסל של הצרכנים ובקרוב נגיע ל-100% באמצעות כניסה לכל הקטגוריות"

נורית קדוש 18:1827.11.14

״בשבועות האחרונים הגענו ל-50% חדירה של מוצרי המותג הפרטי לסל של הצרכנים ובקרוב נגיע ל-100% באמצעות כניסה לכל הקטגוריות, כולל המחלקות של המוצרים הטריים״. כך חשף איציק אברכהן, מנכ״ל שופרסל בכנס תחרות ורגולציה בענף המזון בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב המתקיים הערב (ה').

 

 

אברכהן הוסיף כי המוצרים הטריים יהיו זולים משמעותית ממחירי המותגים. ״שופרסל בקשר עם כל הספקים הקטנים והבינוניים וגם בתחום המוצרים הטריים שופרסל תהיה עם מוצרים של ספקים קטנים ובינוניים והצרכן יהנה מהנחה משמעותית״.

 

סניף שופרסל סניף שופרסל צילום: נמרוד גליקמן

 

המחלקות הטריות כוללות את מקררי החלב, מחלקת הבשר, מעדניית הגבינות ומחלקת פירות וירקות. לדברי אברכהן, הצרכנים נותנים בתקופה האחרונה הזדמנות למותגים הפרטיים, שלא רצו לקנות בתקופת המחאה והמותג הפרטי כבר מהווה 15% מהמכירות שופרסל, אחרי שבשנים האחרונות היה 6%-10% בלבד.

 

״בתקופת המחאה החברתית כולם היו מבוהלים והורידו מחירים. שופרסל ניסתה להחדיר עשרות מוצרים במותג הפרטי כשההבדל בינם לבין המותגים היה בעיקר בנראות, אבל הציבור נשאר עם המותגים ולא הרים את המוצרים האלו״. לטענת אברכהן, מה שהיה נכון לתקופה שלאחרי המחאה - הולך ומשתנה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x