שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

קריאייטיבי זה אפקטיבי: משחקים על הרגש

בנובמבר 2013 השיקה סוני את PS4 – קונסולת המשחקים החדשה שלה, המתחרה ב-XBOX one של מיקרוסופט. סוני הבינה שכדי לנצח, היא צריכה לפנות עם מסר רגשי

ניב חורש וזיו קורן 08:1702.10.14
הלקוח: סוני פלייסטיישן, ארה"ב / משרד הפרסום: BBH NEW YORK

 

בנובמבר 2013 השיקה סוני את PS4 – קונסולת המשחקים החדשה שלה – כאשר מולה ניצבה מיקרוסופט, עם השקת XBOX one. סוני הבינה שכדי לנצח במלחמה הזו, היא צריכה לכבוש את קהל הגיימרים עם מסר רגשי שמדבר על מהות המשחק, ולא על חדשנות טכנולוגית.

 

סוני יצאה במהלך תקשורתי ענק שנשען על תובנה מעניינת: "משחקי המחשב מעצימים אותך". הרעיון נולד לאחר שסוני מצאה כי יש פער בין התפיסה הרווחת לגבי גיימרים (גיקים ממושקפים) לבין המציאות (משחקי מחשב הפכו מזמן לנחלת הכלל). הדבר המשותף שמצאו במחקר שערכה החברה בין אלפי גיימרים בעולם, הוא התחושה שהמשחקים גורמים להם להרגיש את העוצמה שחבויה בתוכם.

 

 

הסיסמה שליוותה את המהלך ונבעה ישירות מהתובנה היא "Greatness Awaits". בסרטון ההשקה מוצגים שני גיימרים שלוקחים חלק במשחקים מפחידים במיוחד, אבל למרות זאת הם שרים בחיוך את "perfect day" של לו ריד. בסמיכות לשידור הסרטון הושק אתר שאפשר לגיימרים לרכוש את הפריטים הייחודיים שיוצרו עבור הפרסומת באמצעות כסף וירטואלי שצברו במשחקי פלייסטיישן.

 

המהלך נמשך שבעה חודשים ולווה בקמפיינים נוספים ובפעילויות דיגיטליות רבות, שכולם נועדו להמחיש כיצד קונסולת PS4 מעצימה ומחזקת את השחקן. סוני הצליחה ליצור חיבור אמיתי לגיימרים ולהוכיח כי היא מבינה את החוויה שלהם. הקשר הרגשי החזק עם הצרכנים, הפך את PS4 לקונסולה המובילה בארה"ב.

 

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

 

בשורה התחתונה:

 

  • יותר מ־7 מיליון קונסולות נמכרו תוך חמישה חודשים
  • PS4 - נמכר בארה"ב פי שלושה מ־XBOX ONE
  • יותר מ־2.2 מיליון תגובות לסרטון ביוטיוב

בטל שלח
    לכל התגובות
    x