$
פרסום ושיווק

קריאייטיבי זה אפקטיבי: החנות העירומה

קניון בברזיל חיפש דרך מקורית לגרום לאנשים להעביר בגדים לצדקה. התוצאה: חנות אופנה שקופה וריקה אליה נקראו הלקוחות להביא את בגדיהם וקולקציות ייחודיות אשר הוצגו בחלון הראווה

ניב חורש וזיו קורן 08:4317.06.14

 ביום הראשון של הגשם, בתחילת כל חורף, כולנו נזכרים שצריך להכין את הבגדים החמים ואז אנחנו מתחילים לעבור על הארונות. בגדים שפחות מתאימים לנו נשארים מחוץ לארון וכדי לא לזרוק אותם לפח אנחנו משתדלים להעביר אותם לתרומה ומרגישים קצת יותר אכפתיים.

 

בעיר סאו פאולו בברזיל חיפשו דרך מקורית לגרום ליותר אנשים לעשות את הצעד ולהעביר את הבגדים האלה לתרומה ובמהלך חדשני ומייצר עניין הקימו את The Empty shop – חנות אופנה שקופה וריקה שמוקמה באמצע קניון VillaLobos בעיר, ובה מדפים ללא בגדים ובובות ראווה ערומות. במסגרת המהלך נקרא הציבור להביא בגדים לחנות במקום לקחת מהחנות הביתה. צוות המוכרים קיבל את התורמים כמו לקוחות רגילים והתייחס אל הבגדים כאילו היו סחורה חדשה לגמרי: הם קיפלו בגד בגד, הציבו אותם במדפים ועל קולבים ואף יצרו קולקציות ייחודיות אשר הוצגו בחלון הראווה על הבובות.

 

לקוח: קניון Villalobos, ברזיל | משרד הפרסום: Loducca לקוח: קניון Villalobos, ברזיל | משרד הפרסום: Loducca

 

בתחילת כל יום החנות היתה ריקה ובמהלכו התמלאה בבגדים. בכל לילה רוקנו את החנות והעבירו את הבגדים לעמותות הדואגות לנזקקים. למחרת התחילו שוב עם חנות ריקה.

המהלך ייצר באזז עצום וגם סטייליסטים, בלוגרים מתחום האופנה ואנשים מפורסמים כמו ראש עיריית סאו פאולו וכוכב הכדורגל ניימאר, תרמו בגדים ואף צייצו על כך בחשבון הטוויטר שלהם.

 

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

 

בשורה התחתונה:

3.2 טונות של בגדים נתרמו לאלפי נזקקים

המהלך צבר תאוצה והתרחב לערים נוספות ברחבי העולם

מארגני הרעיון הפכו אותו ל"פרויקט קוד פתוח", שבו כל אחד יכול לעשות שימוש

בטל שלח
    לכל התגובות
    x