קניון הדר עולה קומה: ייפתח מחדש לאחר ששודרג בהשקעה של 100 מיליון ש'
שנה לאחר שכלל ביטוח רכשה את קניון הדר בירושלים ממליסרון צפוי הקניון המחודש להיפתח ביוני רשמית. ל"כלכליסט" נודע כי הקניון חתם בין היתר על חוזה לפתיחת חנות נייקי על שטח של 1,000 מ"ר
- הפדיונות בקניונים עלו בכ-20% בשבוע החולף
- מליסרון נלחמת בדוכני המשקפיים בקניונים
- מליסרון השקיעה 45 מיליון שקל בקניון סירקין
מליסרון מכרה את קניון הדר ואת קניון הצפון בנהריה לידי כלל ביטוח בהתאם לדרישת הממונה על הגבלים עסקיים - דרישה שנלוותה לאישור המיזוג של בריטיש ישראל ומליסרון בינואר 2011. הקניונים נמכרו לכלל ביטוח ב־440 מיליון שקל, מתוכם 265 מיליון שקל עבור קניון הדר. הבעלות על הקניון נחלקת כיום באופן שווה בין כלל ביטוח לבין רבוע כחול נדל"ן. ב־2011 השקיעו בריטיש ישראל ורבוע כחול 110 מיליון שקל בשדרוג הקניון והרחיבו את שטחו המסחרי מ־18 אלף מ"ר ל־25 אלף מ"ר. אך למרות השדרוג לא התחזק מעמדו של הקניון בבירה, שכן הוא מתמודד בתחרות קשה מול קניון מלחה של עזריאלי הנחשב לאחד המובילים בישראל. נחיתותו של קניון הדר באה לידי ביטוי גם במגוון הדל של מותגי אופנה בינלאומיים, מחסור בחנויות עוגן ומחסור במקומות חניה.
השותפות בקניון בנו קומה וחצי נוספות של מסחר על שטח של 8,000 מ"ר, כ־30 חנויות חדשות ו־1,200 מקומות חניה. כעת כולל הקניון 4.5 קומות של מסחר. שטחו עומד על 71,500 מ"ר, כולל שטחים ציבוריים וחניונים. כמו כן נפתחו חנויות של המותגים הבינלאומיים של קבוצת פוקס־אמריקן איגל ודה צ'ילדרנס פלייס, וחנות אופנה של מנגו הספרדית. אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר, אמר כי "הדר הוא הקניון השני המוביל בפדיונות בירושלים אחרי מלחה. הפדיון שלנו עומד על כ־300 מיליון שקל בשנה, ובתוך כמה שנים יצמח ל־400 מיליון שקל".