$
פרסום ושיווק

"צפינו מראש את ההאטה שחווה שוק המשקאות הקלים"

יפאורה תבורי, משווקת RC קולה, פותחת חזית נוספת מול קוקה־קולה עם השקת משקה הכולל ממתיק טבעי. מנהלת השיווק של החברה מקווה כי המהלך ימשוך בחזרה את הצרכנים

נורית קדוש 08:5930.04.14

"צפינו מראש את ההאטה שחווה שוק המשקאות הקלים בישראל בחודשים האחרונים, ונערכנו לשינויים בהרגלי הצריכה באמצעות חדשנות במשקה הקולה המהווה את עיקר המכירות בשוק המוגזים". כך אמרה אתמול ל"כלכליסט" טל מלכה־סלהוב, מנהלת השיווק של חברת יפאורה תבורי, עם השקת Schweppes 22 Cola שמכיל מחצית מכמות הסוכר שיש במשקה קולה סטנדרטי בשילוב ממתיק טבעי מצמח הסטיביה.

 

מלכה־סלהוב מעריכה כי הצלחה במהלך ההשקה, בהשקעה של 12 מיליון שקל, תוביל להחלתו גם על שאר המשקאות הקלים של החברה המייצרת בין היתר קולה תחת מותג RC קולה. גורמים בחברה ציינו כי מחירו של המשקה החדש יהיה נמוך ב־10% ממחיר הקוקה־קולה.

 

טל מלכה סלהוב, מנהלת השיווק של יפאורה תבורי טל מלכה סלהוב, מנהלת השיווק של יפאורה תבורי

 

 

לפי נתוני נילסן, מאז תחילת השנה נרשמה ירידה כמותית של 19.5% במכירות המשקאות הקלים בישראל לצד ירידה כספית מתונה יותר בשיעור 15.9%. עוד עולה כי את הירידה החדה ביותר - 12.5% - רשמה החברה המרכזית למשקאות (קוקה־קולה ישראל), השולטת בקטגוריית הקולה עם נתח שוק של 88.5%, שאליה חודרת כעת יפאורה (שמכירותיה ירדו ב־7.5% ברבעון הראשון של השנה לעומת הרבעון המקביל) עם מותג שוופס. יפאורה פועלת בשוק הקולה עם מותג RC קולה המחזיק ב־6.7% מהקטגוריה, וצפויה לחזק את כוחה באמצעות שוופס מופחת סוכר.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x