$
פרסום ושיווק

אודי אנג'ל: "לא יהיה מיזוג בין רשת לבין קשת או ערוץ 10"

בעל המניות הדומיננטי בזכיינית ערוץ 2: "מיזוג הוא קודם כל בין אנשים ומי שמכיר את מערכת היחסים עם הזכיינים האחרים יודע שזה לא על השולחן". ענקית התוכן אנדמול הוצגה רשמית כשותפה ברשת

אופיר דור 16:0101.04.14

"בניגוד לשמועות לא יהיה מיזוג בין רשת לבין אף גורם אחר בטלוויזיה המסחרית בישראל (ערוץ 10 או קשת – א"ד). מיזוג בין חברות הוא קודם כל מיזוג בין אנשים ומי שמכיר את מערכת היחסים עם הזכיינים האחרים יודע שלא מתנהלים ולא יתנהלו מגעים למיזוג", כך אמר היום (ג') אודי אנג'ל, בעל המניות הדומיננטי בזכיינית ערוץ 2 "רשת".

אודי אנג'ל אודי אנג'ל

 

אנג'ל, שמחזיק 51% ממניות רשת ביחד עם עידן עופר באמצעות חברת "עופר מדיה", אמר את הדברים באירוע שבו הוצגה ענקית התוכן אנדמול רשמית כשותפה בזכיינית. אנדמול רכשה 33% ממניות רשת שהוחזקו קודם על ידי אביב גלעדי ופולאר תקשורת, ותזרים לרשת כ-100 מיליון שקל. בעל המניות הנוסף ברשת הוא מיכאל שטראוס (16%).

 

בהתייחס לאפשרות של מעבר ל-7 ימי שידור בערוץ נפרד עוד לפני 2017, השנה שבה רשת מחויבת להתנתק מקשת ומערוץ 2 לפי חוק, אמר אנג'ל כי "אנחנו מתכוונים להוביל גם בנושא הזה את שוק הטלוויזיה המסחרית והרכישה של אנדמול מאפשרת לרשת להתפתח ולגדול. זה לא דבר פשוט לעבור ל-7 ימי שידור אבל אפשר לעשות את זה עם זמן הכנה מתאים".

 

במשרד התקשורת מגבשים בימים אלו הצעת חוק שתחייב את קשת ורשת לעבור לשדר בערוצים נפרדים כבר ב-2015, כהכנה לאפשרות שערוץ 10 לא ימצא משקיע נוסף ולא יקבל רישיון להמשיך לשדר בשנה הבאה. עם זאת אנג'ל שלח רמיזה כלפי הרשות השנייה ואמר כי "אנחנו מקווים שהתהליכים הבאים מול הרגולטור יהיו פשוטים יותר מאשר היום. יש מקום להקל את הרגולציה עלינו". עסקת רכישת המניות על ידי אנדמול אושרה על ידי הרשות השנייה בסוף השבוע לאחר שלושה חודשי בדיקה אינטנסיבית.

 

באירוע הופיע גם נשיא אנדמול טים הינקס, שיכהן כאחד משני הדירקטורים ברשת מטעם חברת התוכן. הינקס הסביר כי החברה מתכוונת לנצל את היצירתיות הישראלית שמניעה את שוק הטלוויזיה התוסס בארץ ומעוניינת להשתמש ברשת כפלטפורמה לפיתוח פורמטים ושידורם – פורמטים שימכרו על ידה לאחר מכן לשאר העולם.

 

הינקס בירך את אבי צבי מנכ"ל רשת שלדבריו הפך את רשת לזכיינית מצליחה. "זהו כבוד גדול שאנדמול הגדולה בחרה דווקא להשקיע ברשת. אנחנו בעצם רשת הטלוויזיה הראשונה שהחברה משקיעה בה בעולם", אמר צבי.

 

אנדמול היא חברת המדיה הטלוויזיונית והדיגיטלית העצמאית הגדולה בעולם ופועלת באמצעות 90 חברות ב-30 מדינות. החברה מפיקה בכל שנה כ-350 סדרות. בין הפורמטים המוכרים של אנדמול נמנות תוכניות כמו "האח הגדול", "דיל או לא דיל", "וויפאאוט" והסדרה זוכת פרס האמי "מראה שחורה".

 

במקביל הודיעה רשת היום כי היא מזמינה יוצרים להגיש הצעות לפיתוח סדרות דרמה, קומדיה וסיטקום. ברשת מתכוונים לפתח ולהפיק מתוך ההצעות 40 פרויקטים בשנים הקרובות שיעלו לשידור בסופו של דבר בזכיינית.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x