$
פרסום ושיווק

ייצוגית נגד חוגלה בגובה 410 מיליון שקל הסתיימה בפשרה זעירה

קבוצת הורים הגישה תביעה נגד חוגלה לאחר שמותג החיתולים האגיס פלוס כלל חיתולים שנטו להתפורר ולשחרר סיבים מסוכנים לתינוק. החברה הודיעה כי החיתולים שווקו למשך 3 חודשים בלבד ולא גרמו נזקים

זוהר שחר לוי 09:0510.07.13

בית משפט מחוזי מרכז בלוד אישר אתמול בהסכמת הצדדים מחיקה של בקשה לתביעה ייצוגית שהגישה קבוצת הורים נגד חוגלה קימברלי. בבקשה טענו ההורים כי החברה מכרה חיתולים של "האגיס פרידום פלוס", אף שהמותג כלל חיתולים שנוטים להתפורר ולשחרר סיבים המהווים סכנה לתינוקות. השופטת אסתר שטמר אישרה לתובעים להסתלק מהתביעה, אף שקבעה כי "לכאורה אכן מדובר במוצר שהיה בו פגם".

 

חיתולי האגיס חיתולי האגיס

 

לתוצאה זו הגיעה השופטת, היות שהמוצר נמכר במשך שלושה חודשים בלבד, ולא גרם נזק ממשי. במסגרת ההסכמה בין הצדדים יפוצו התובעים ב־7,500 שקל ואילו בא כוחם, עו"ד אסף נוי, יקבל 50 אלף שקל.

 

הבקשה לייצוגית נגד חוגלה, שהועמדה במקור על 410 מיליון שקל, הוגשה לבית המשפט ביולי 2012. בימים האחרונים ביקשו התובעים למחוק אותה, לאחר שחוגלה הודיעה לבית המשפט כי החיתולים שווקו למשך 3 חודשים לכל היותר ולא ידוע על נזקים כלשהם שהם גרמו. "השימוש במוצר", כתבו באי כוחה של חוגלה עורכי הדין יואב הירש ורוני מונק, "לא חשף מי מהמשתמשים לסיכון כלשהו, ולו פעוט או מינימלי. לא ידוע, לא דווח ומן הסתם גם לא אירע ולו מקרה אחד ויחיד של נזק, ולו פעוט, בגלל השימוש בחיתול". לדבריהם, זמן קצר לאחר שיווק החיתול הוחלט לערוך בו שינויים, אף שאלה נעשו מטעמים צרכניים, ולא בטיחותיים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x