$
פרסום ושיווק

בעקבות הפסקת הפעילות בישראל שלי גפני תמתג מחדש את רשת האיפור מאדינה מילאנו

גפני: בעקבות מכירת מותג איפור מאדינה מילאנו סגרנו שישה סניפים ונותרנו עם מעט מאד סחורה. הרשת החדשה, המונה כעת 6 סניפים, תמותג תחת השם blushhh

נורית קדוש 14:4007.07.13

אחרי שנה של קשיים, בעקבות הפסקת ייצור מוצרי מותג האיפור הבינלאומי "מאדינה מילאנו", נערכים זכייני המותג בישראל למיתוג מחדש של הרשת והפיכתה מייצגת מותג יחיד לבוטיק מותגי איפור שונים, בינהם גם מאדינה מילאנו.

 

שלי גפני שלי גפני צילום: צביקה טישלר

 

הדוגמנית והמאפרת שלי גפני, העומדת בראש החברה יחד עם בעלה אופק קאירי ואחיו רם ונירית קאירי, ימתגו מחדש את הרשת המונה 6 סניפים תחת השם blushhh. "עברנו שנה קשה מאד בעקבות מכירת המותג והחלטת הבעלים החדש לשדרג אותו. זה הוביל לעצירה מוחלטת של הייצור ונותרנו עם מעט מאד סחורה", מסביר רם קאירי. לדבריו, מיעוט הסחורה אילץ את הרשת לסגור 6 סניפים בכדי שניתן יהיה לנהל נכון את המלאי. השארנו רק את הסניפים במיקומים הטובים בעזריאלי, פ״ת, כפר סבא, אילת ועוד ואחרי שנתאושש מהשנה האחרונה, נפתח סניפים נוספים".

 

קאירי טוען עוד כי בעלי מותג מאדינה מילאנו קיבלו בהבנה את החלטת הרשת בישראל לחדול מלהעניק לה ייצוג בלעדי בחנות וכי אין בכוונתה לחפש זכיין חלופי שישיק רשת חנויות תחת שם המותג: "במאדינה מילאנו הבינו לחלוטין את המצב אליו נקלענו ובחרו שנמשיך לשווק את המותג שלהם לצד מותגים נוספים, כמו שנמשיך להעניק טיפולים שונים עם מוצרי המותג ובהם איפור כלות ואירועים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x