$
פרסום ושיווק

ויזל בונה על הצמיחה של רשתות הקפה

את המהלך של פוקס ניתן להסביר גם ברצונה של הרשת למצוא מנוע צמיחה מחוץ לשוק האופנה שסובל מתחרות קשה

אורנה יפת 07:4812.03.13

דין אנד דלוקה אינה דומה לאף רשת מזון הפועלת בארץ. הרשת שהכי קרובה אליה מבחינה קונספטואלית היא טיב טעם, אף שהרשת האמריקאית מנסה לכוון לקהל מבוסס יותר מזה של הרשת הישראלית.

 

התעניינותה של פוקס בהבאת רשת מעדניות גורמה לישראל מעידה על כך שהיא סבורה שלשוק המעדניות

יש עוד הרבה לאן להתפתח. עם זאת, פוקס מתעניינת בעיקר בפעילות בתי הקפה של דין אנד דלוקה. לצד כל אחת מהמעדניות צפויה פוקס להפעיל גם בית קפה צמוד (גם כאן בונה פוקס על שוק צומח שמגלגל כ־3 מיליארד שקל בשנה). מאחר שהרווחיות הגולמית בשוק הקפה גבוהה מזו שבמעדניות יוקרה, רוב השטח של הסניפים עשוי להיות מוקדש בעיקר לבתי קפה.

 

את המהלך של פוקס ניתן להסביר גם ברצונה של הרשת למצוא מנוע צמיחה מחוץ לשוק האופנה שסובל מתחרות קשה (מהלכים דומים ביצעו רמי שביט שנכנס לתחום המזון, ואבי מלכה שרכש את אופיס דיפו). פרט לרשת האופנה שמפעילה פוקס בארץ ובחו"ל, שותפה הקבוצה גם בחברות האופנה סאקס ובילבונג ומחזיקה בזיכיון על מותג האופנה אמריקן איגל. פוקס גם שותפה בללין ומחזיקה בפעילות כלי הבית פוקס הום.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x