$
פרסום ושיווק

קוסט 365 גוררת את המחירים לרצפה

פתיחת הסניף בעפולה הביאה לירידת מחירים אצל המתחרים: רמי לוי מוכר עוף שלם ב-6.9 שקלים, כמעט חינם מציעה ק"ג ירקות ב-49 אגורות

גיל קליאן 15:4004.12.12

פתיחת קוסט 365 בעפולה גוררת את המחירים במתחם לרצפה. רמי לוי הציע ללקוחותיו מלפפון, עגבניה ובצל ב-39 אגורות לקילו, לצד עוף שלם ב-6.9 שקלים, כך עולה מבדיקה שנערכה היום (ג').

כמעט חינם, שנרכשה על ידי יינות ביתן, לא נשארה חייבת והודיעה על מחיר אחיד של 49 אגורות לקילו לתפוחי האדמה, המלפפונים, העגבניות, הבצל, החציל, הכרוב והגזר. העוף בכמעט חינם זכה לתג מחיר של 9.8 שקלים לקילו. אפילו בסניף שופרסל דיל, שעובר שיפוץ מאסיבי ובמבט ראשון נראה לא פעיל, נמכרו עופות ב-9.99 שקלים לחברי מועדון ומלפפון ועגבניה ב-89 אגורות לקילו. סניף מגה בול טרם הצטרף למחירים אלה ובהתאם הורגשה שם תנועת קונים דלילה משמעותית לעומת סניפי קוסט, רמי לוי, כמעט חינם ושופרסל. בביג זול הצטרפו לתחרות בצהריים, עם עוף ב-6.49 שקלים לקילו, עגבניות ב-1.99 שקלים לקילו ומלפפונים ב-3.99 שקלים לקילו. 

 

  • קונים בקוסט 365, צילום: אלעד גרשגורן
    קונים בקוסט 365
    |
    צילום: אלעד גרשגורן
  • סופרמרקט קוסט 365, צילום: אלעד גרשגורן
    סופרמרקט קוסט 365
    |
    צילום: אלעד גרשגורן
  • ליד הקפואים, צילום: אלעד גרשגורן
    ליד הקפואים
    |
    צילום: אלעד גרשגורן
  • רמי שביט, צילום: אלעד גרשגורן
    רמי שביט
    |
    צילום: אלעד גרשגורן

 

הבעלים של קוסט 365 רמי שביט, הילד החדש בשכונה שצריך לעשות לעצמו שם של הסופר הכי זול, החליט להגיב עם ירקות בחינם. שביט הציע ללקוחותיו לקחת הביתה 5 קילו של עגבניות, מלפפונים, כרוב לבן, תפוחי אדמה ובצל ללא תשלום בקנייה מעל 150 שקל. שביט אף 4 קילו עוף ב-40 שקל כדי לתת מענה למתחרים החדשים שלו. בנוסף, המשביר נתנו לכל חברי המועדון שבאו 50 שקל מתנה.

 

במוצרים האחרים לא נראה כי יש יתרון חריג לשביט במחיר, ואם היה יתרון כזה הוא כנראה התאפס בשעה הראשונה לפתיחת החנות. זאת, משום שבעוד שבחנות של רמי שביט חגגו, בחנות הסמוכה של רמי לוי החליפו את המחירים על המדף.

 

הסניף החדש של קוסט 365 הציע ללקוחותיו מגוון מוצרים שלא נופל משום סופר אחר, לרבות מוצרי מעדניה ונקניקים העתירים בכוח אדם לתפעול. בסניף היו תצוגות מושקעות במדפי הבירה והחטיפים וקיר גדול של מוצרי הלוס לידר בחנות (מחירי הזהב, כלשון הרשת החדשה של שביט). בכניסה יש עמדה לצירוף לקוחות למועדון הלקוחות, ובחנות עצמה מעברים רחבים המציעים חוויית קניה טובה יותר מהמתחרים המקומיים. עם זאת, במתחם צפוף שבו פועלים  מתחרים רבים קשה לראות כיצד שביט יגיע ליעד שלו של מכירות של 8 מיליון שקל בחודש לסניף.

 

הסניף הראשון של רשת המזון החדשה מבית המשביר לצרכן היה עמוס היום בלקוחות, וכבר בשעה הראשונה הקופות לא עמדו בעומס הקונים, שקיבלו הבטחה לבקבוק יין חינם על כל קנייה. בשבוע הבא ייפתח הסניף בכפר סבא, והתכנון של הרשת הוא שכל הסניפים יהיו זהים זה לזה עד לרמת סידור המוצרים על המדף.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x