$
פרסום ושיווק

הלמ"ס: פדיון רשתות השיווק עלה ב-3.4% בחודשים ינואר עד מרץ

זאת בהמשך לעלייה של 2.5% בשלושת החודשים הקודמים, אוקטובר עד דצמבר 2011; בהתאמה, גם רשתות המזון הגדילו את הפדיון ב-0.7% מתחילת השנה ועד מרץ

אורנה יפת 14:4502.05.12

פדיון רשתות השיווק עלה ב-3.4% (במחירים קבועים) בחודשים ינואר עד מרץ 2012 - כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. עלייה זו באה בהמשך לעלייה של 2.5% בשלושת החודשים אוקטובר עד דצמבר 2011.

 

בהתאם למגמה, הגדילו גם רשתות המזון את הפדיון בחודשים ינואר עד מרץ ב-0.7%
(במחירים קבועים) וזאת בהמשך לעלייה של 3.5% בחודשים אוקטובר עד דצמבר 2011. יצוין כי בשבוע האחרון של מרץ החלו הצרכנים כבר לערוך את הקניות לחג הפסח, שחל השנה בסוף השבוע הראשון של חודש אפריל. בדרך כלל הקניות לחג נערכות ברשתות המזון כשבועיים לפני ערב החג.

 

נתוני הפדיון נאספים מרשתות שיווק המונות שלושה סניפים ויותר ומתייחסים לרשתות המתמחות במזון ובמוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימא, כלי בית, מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x