הלמ"ס: פדיון רשתות השיווק עלה ב-3.4% בחודשים ינואר עד מרץ
זאת בהמשך לעלייה של 2.5% בשלושת החודשים הקודמים, אוקטובר עד דצמבר 2011; בהתאמה, גם רשתות המזון הגדילו את הפדיון ב-0.7% מתחילת השנה ועד מרץ
פדיון רשתות השיווק עלה ב-3.4% (במחירים קבועים) בחודשים ינואר עד מרץ 2012 - כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. עלייה זו באה בהמשך לעלייה של 2.5% בשלושת החודשים אוקטובר עד דצמבר 2011.
בהתאם למגמה, הגדילו גם רשתות המזון את הפדיון בחודשים ינואר עד מרץ ב-0.7%
נתוני הפדיון נאספים מרשתות שיווק המונות שלושה סניפים ויותר ומתייחסים לרשתות המתמחות במזון ובמוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימא, כלי בית, מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.