$
פרסום ושיווק

טקס פרסי מוצר השנה: החברה המרכזית ושסטוביץ גרפו את רוב הפרסים

אף חברה בתחום מוצרי הצריכה לא הציגה חדשנות מספקת בשנה החולפת והתואר "החברה החדשנית לשנת 2012" נשאר מיותם

אורנה יפת 09:3605.03.12

אף חברה בתחום מוצרי הצריכה לא הציגה חדשנות מספקת בשנה החולפת. זו הסיבה שבטקס "מוצר השנה 2012" שנערך אתמול בתל אביב, לא הוכרזה הזוכה בתואר "החברה החדשנית לשנת 2012".

 

בניגוד לשנים קודמות, לא הצליחה אף חברה להשיג מספר זכיות משמעותי. החברות שבלטו בכל זאת וזכו

בארבעה פרסי חדשנות היו החברה המרכזית למשקאות (משווקת קוקה־קולה, טרה, משק צוריאל ונביעות) וחברת ש. שסטוביץ (משווקת קולגייט, רבלון, ג'ונסון אנד ג'ונסון ומותגים נוספים).

 

החברה המרכזית זכתה בפרסי חדשנות על סדרת טעמי החורף של נביעות פלוס, על גבינת עזים 9%, על יוגורט עזים עם פרי של משק צוריאל ועל יוגורט מולר סימפלי פרוט. ש. שסטוביץ זכתה בפרסים על קרם ההחתלה החדש של ג'ונסון אנד ג'ונסון, על קרם מייק אפ רבלון המטפח אנטי־אייג'ינג, על הקרם הרב־שימושי ניוטרוג'ינה הנספג באופן מיידי, ועל משחת השיניים קולגייט max white one הכוללת מיקרו־קריסטלים מאיצי הלבנה.

 

זכיות בולטות נוספות היו אלה של פרוקטר אנד גמבל שזכתה בקטגוריית המוצרים לתינוקות על פמפרס פרימיום, ושל אלקטרה שזכתה בשני פרסים בתחום החשמל על מזגני אינברטר ובר המים אלקטרה בר. שטראוס זכתה בקטגוריית הממתקים על מסטיק מאסט קוביות, ואסם על בייגלה שטוחים וסדרת פיטנס בר.  סיוס, סדרת טיפוח השיער של הנקל שוורצקופף, זכתה אף היא.  

 

טקס מוצר השנה מתקיים ב־30 מדינות ומנוהל בארץ על ידי המוציאה לאור של עיתון "פורום שיווק". ההרשמה לתחרות פתוחה, ולאחריה נסקרים המוצרים על ידי צוות שופטים. לאחר מכן נערך להם סקר צרכני על ידי מכון TNS טלגאל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x