מבושם עם תדמית זקנה למותג נחשק
הסיפור של אולד ספייס הוא סיפור שמעניק השראה לפרסומאים. הוא למעשה מספר כיצד יכול קמפיין פרסומי אחד להפוך תפיסה צרכנית
הקמפיין הזה זכה ל־38 מיליון צפיות באינטרנט. שבועיים אחרי העלייה לאוויר היו למוסטפה 90 אלף עוקבים בטוויטר, 675 אלף חברים בפייסבוק והצעה לתפקיד בסרט הוליוודי.
כך, לאחר שרכשה את המותג ב־1990, רק 20 שנים לאחר מכן הפכה אותו פרוקטר לסקסי ונחשק. בחודש לאחר השקת הקמפיין האינטרנטי זינקו מכירות הסבון של אולד ספייס, המוצר שאותו יצא מוסטפה לקדם בסרטון המקורי, ב־107%.
הקצב הזה הואט מאוד לאחר מכן והיו תקופות של ירידות במכירות, אבל ההשפעה על המותג נמשכת עד היום, כאשר הצרכן כבר לא מקשר את המוצר עם סבא אלא עם שרירן צעיר.