שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

רנדי ממזגת את הזרוע הלוגיסטית שלה עם גורי

יבואנית פרינוק, מותג מחיות התינוקות השני בגודלו בישראל מבחינת היקף המכירות, סוגרת את מחלקת ההפצה והמכירות ומעבירה את ההפצה לגורי כדי לשפר את התחרות מול אסם

אורנה יפת 08:5009.02.12

חברת רנדי, המייבאת בין השאר את מחית התינוקות פרינוק, סוגרת את מחלקת ההפצה והמכירות, כך נודע ל"כלכליסט". מי שתפיץ את מוצריה תהיה גורי, שתמזג לתוכה את זרוע הלוגיסטיקה של רנדי. במחלקת ההפצה והמכירות של רנדי מועסקים כ־100 עובדים, וחלקם יפוטרו בעקבות המיזוג. רנדי היא חברה

פרטית שהוקמה ב־1972 ונמצאת בבעלות ישראל וויויאן אדלר.

 

פרינוק הוא מותג מחיות התינוקות השני בגודלו בישראל מבחינת היקף המכירות, שני לגרבר שאותו משווקת ומפיצה הענקית אסם. המיזוג הלוגיסטי בין רנדי לגורי אמור להגדיל את כוחם של מותגי שתי החברות, ואת יכולת המיקוח שלהן מול רשתות השיווק.

 

גרבר מעט יקר יותר מפרינוק ורנדי מכירה אותו היטב, שכן בעבר היא הפיצה אותו למשך 32 שנים. אחריה הפיצה אותו גורי, ולאחר שהמותג נרכש על ידי נסטלה, הפצתו עברה לידי אסם.

 

ישראל אדלר, הבעלים של רנדי, אישר את המידע ומסר כי "עם גורי יהיו לנו יותר מותגים ויותר כוח מול רשתות השיווק". להערכתו, בעקבות העברת ההפצה לגורי, "המכירות של רנדי יגדלו ב־20%".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x