שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

רשתות שיווק גדולות עומדות מאחורי ההצעה לצגי מחיר דיגיטליים

יוזם החוק, חבר הכנסת משה (מוץ) מטלון מישראל ביתנו, סירב לומר בשיחה עם "כלכליסט" אם מאחורי ההצעה עומדת חברה שתרוויח מיישומו של החוק

תומר אביטל 08:5804.01.12

מאחורי הצעת החוק להתקנת צגי מחיר דיגיטליים בבתי עסק עומדות רשתות שיווק גדולות המאוגדות באיגוד לשכות המסחר. באיגוד חברות רשתות בפריסה ארצית במגוון תחומים דוגמת שופרסל, מגה, סופר־פארם ועוד. כך נודע ל"כלכליסט". הצעת החוק עברה בתחילת השבוע בוועדת השרים לענייני חקיקה, לאחר

קידום נמרץ של ההצעה באמצעות חברת הלובינג גורן־עמיר מול מקבלי ההחלטות בכנסת ובתמ"ת.

 

הרשתות מקוות לקבל בעזרת החוק החדש פטור מחובת הסימון הידנית של המחירים על כל מוצר ומוצר, ובכלל זה העסקת סדרני סחורה במלאכה זו. כמו כן הצג הדיגיטלי אמור להציג מבצעים באופן פשוט יותר, לאפשר עדכון מחיר בלחיצת כפתור ולמנוע תביעות צרכנים בשל סימון לא תקין או הבדלים במחיר מוצר מסוים על המדף ובקופה. עוד יצוין כי בישראל פועלים שלושה יבואנים של הצג הדיגיטלי שצפויים לגזור קופון לא קטן בזכות אישור החוק.

 

יוזם החוק, חבר הכנסת משה (מוץ) מטלון מישראל ביתנו, סירב לומר בשיחה עם "כלכליסט" אם מאחורי ההצעה עומדת חברה שתרוויח מיישומו של החוק. מאיגוד לשכות המסחר נמסר כי הם לא יזמו את הצעת החוק, אולם הם תומכים בה ומאמינים כי היא תיטיב עם הצרכנים ועם בתי העסק.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x